OOTD: Tartan

marți, iunie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Stiati ca ...imprimeul tartan este unul dintre preferatele mele?
    Daca stau bine sa ma gandesc, este foarte usor de ghicit avand in vedere faptul ca ma regasesc si in stilul androgin, iar acest tip de imprimeu iti permite sa te joci cu o sumedenie de mixuri intre texturi si stiluri incluzandu-l si pe preferatul meu.
    Imprimelul tartan sau mai usor, scotian se inspira din moda anilor '60 cu un aer sobru (dupa parerea mea)  datorita liniilor atent ordonate, iar in functie de modul in care alegem sa-l purtam putem sa optam pentru o tinuta clasica sau sa-l imblanzim.
    Astazi, doresc sa va prezint o cominatie intre sobru si jucaus. 


    Pantalonii cu imprimeul tartan mi s-au strecurat in suflet din momentul in care i-am zarit si i-am asteptat cu nerabdare. Materialul din care sunt confectionati este pe placul meu iar ei ... sunt exact asa cum imi imaginasem. Am ales combinatia alb-negru deoarece mi se pare ca pot fi purtati intr-o multime de combinatii.


    Camasa asimetrica a fost o inspiratie de moment, mi s-a parut ca ar face echipa buna cu noii mei pataloni iar rezultatul acestei combinatii mi-a placut. 
    Serios si jucaus in acelasi timp, nu-i asa?


    Detaliile care fac diferenta.
    Noul meu colier Borealy a ajuns la timpul potrivit. Imi doream un colier pretios, la baza gatului care sa poata fi purtat alaturi de o camasa pentru un plus de eleganta.



Am purtat: 
Pantaloni - aici;
Camasa - Chicnova;
Colier Spring Buzz - aici;
Accesorii - random;
Ochelari - Firmoo;
Pantofi - Leonardo (old).


    Ce parere aveti despre tinuta de azi?
    Va place imprimeul tartan? Il purtati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like