NOTD: Funny mani

luni, iulie 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o manichiura care m-a facut sa zambesc. Este pentru prima data cand folosesc texturi diferite, nuante si modele ordonate fara o regula anume. Desi initial mi-a fost teama sa ma joc cu nuantele pe care le-am ales, doresc sa va spun ca am purtat aceasta manichiura cinci zile si mi-a parut rau in clipa in care am realizat ca trebuie sa ne despartim. Vorba reclamei: Is this a breakup? Si fara sa mai raspund le-am sters rapid!
    Nu-i nimic, o voi reface si in alte combinatii pentru ca mi-a placut foarte mult.






     Inchei cu niste concluzii pe care le-am tot amanat fara motiv:
- Top coat-ul Seche Vite este excelent! Desi initial nu ma daduse pe spate deoarece de fiecare data cand il foloseam se formau bule, intr-un final am constatat ca vinovata eram eu. Aplicam o cantitate prea mare si astfel ii "stirbeam" calitatea. Cu o cantitate medie obtineti un luciu deosebit si prelungirea duratei de viata a unei manichiuri. Iertare Seche Vite! Imi pare rau ca nu te-am apreciat de la inceput!
- Ojele Medusa Isabella pot concura fara nicio problema cu orice produse de zece ori mai scumpe. Sunt foarte rezistente si merita atentia noastra. Parol!

Cam atat pentru azi. Sper ca v-a placut manichiura cu care am inceput saptamana!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like