NOTD: Jolly mani

vineri, iulie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu ce e cu mine dar in ultima perioada imi place ca denumirea manichiurilor mele sa aiba o rima. Mi se par mai simpatice.
    Aceasta este penultima manichiura pe care am purtat-o inainte sa renunta la dimensiunea destul de mare a unghiutelor mele iar dupa ca am terminat-o am excalamat: Très jolie! De-aici si denumirea de mai sus.
    Bine, am folosit si o oja Jolly Jewels pe care o abandonasem nemotivat dar asta e deja o alta poveste.
    Fara sa va mai retin pentru ca miroase a weekend si cred ca sunteti nerabdatoare, doresc sa va prezint o manichiura usor de executat dar deosebita.






Am folosit:
Oja Golden Rose Holiday no. 58;
Oja Golden Rose Jolly Jewels no. 109;
Oja Farmasi no. 30.


    Ce parere aveti despre manichiura mea?
   Nu-i asa ca e jolly?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like