OOTD: Flower power

marți, iulie 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Vara, soare si floricele la tot pasul. Fie naturale, in vestimentatie, pe unghiute sau in cosite, ele sunt omniprezente. 
    Stiu ca am mai abordat acest subiect, stiu ca stiti ca-mi plac, asa ca n-o s-o mai lungesc fiindca astazi sub lumina reflectoarelor se afla fusta care mi-a luat mintile in ultimele zile. 
    Espadrile, un maieu simplu, o camasa si sunt pregatita! O tinuta lejera, simpatica si  Flower power in actiune!



    Are un material placut, forma conica si aspect stramt. Am optat pentru marimea 38 deoarece ma asteptam ca aceasta sa se muleze si sa evidentieze atat formele pe care dorim sa le expunem cat si pe cele pe care dorim sa le pitim cat mai bine. Sunt foarte multumita si-mi place sa o port in cele mai nebunesti combinatii chiar daca nu am un corp de fotomodel. O camasa mai larguta legata la mijloc rezolva problema si evidentiaza frumos talia.




    Sa nu uitam de accesorii. Colierul pe care l-am ales pentru tinuta de astazi este cel mai usor colier statement pe care l-am purtat pana acum. Pe langa faptul ca atrage priviri admirative nu te face sa oftezi de usurare in clipa in care il dai jos. E printre preferatele mele. Clar!




    Am purtat:
Fusta - aici;
Maieu - New Yorker (old);
Camasa, espadrile - no name;
Colier - aici.

    Pentru descretirea fruntilor un pont: cum sa iti uzi espadrilele. Foarte usor! O plimbare dis-de-dimineata prin roua si s-a rezolvat!

    Ce parere aveti despre obiectele vestimentare inflorate?
    Va plac sau preferati alte imprimeuri?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like