OOTD: The last ... before 30

marți, iulie 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Amuzant titlu nu-i asa?
    Cum sa imi serbez eu venerabila varsta fara sa postez o ultima tinuta? Nu ar fi fost posibil asa ca astazi avem in program o tinuta iar maine ... maine schimb prefixul si sarbatorim!
   Un outfit cu aer tineresc si vesel pentru ca e vara, iar vara trebuie sa ne jucam cat mai mult cu materiale, texturi, culori. Sper ca o sa va placa.


    Daca aveati impresia ca nu-mi plac fustele mini sa stiti ca v-ati inselat! Imi plac la nebunie dar uneori mi se pare ca mini in viziunea mea difera fata de realitate si evit sa plasez o comanda. Si totusi ... in clipa in care am vazut fusta bleumarin am stiut ca se afla pe site pentru mine si numai pentru mine. O combinatie intre vesel si serios cu un material placut care nu se sifoneaza potrivita pentru orice moment al zilei. Consider ca in functie de obiectele vestimentare pe care i le alaturam putem sa o purtam atat la birou cat si la o plimbare (asa cum am ales si eu sa o port).




     In ultima perioada aleg mereu maieuri sau tricouri largi pentru ca-mi plac foarte mult. Inculpatul de astazi a fost ultimul exemplar, marimea L care ma astepta pe site. Nu am fost nevoita sa analizez datele problemei pentru galbenul este una dintre nuantele pe care le prefer in sezonul cald (si nu numai) asa ca l-am luat rapid.
     Daca sunteti fane ale maieurilor, pe Kurtmann gasiti o multime de modele. Eu nu le pot rezista. 
    

    Sandalele pe care le port (nu sunt la prima etalare nici aici, pe blog) au o varsta destul de inaintata si in fiecare vara sper sa reziste cat mai mult. Sunt preferatele mele, un cadou de la o prietena draga.

   
Am purtat:
Fusta PULL AND BEAR SIMPLE DARK BLUE - aici;
Maieu - Stradivarius - Kurtmann;
Sandale - no name;
Colier, cercei - gift from Alexantza;
Accesorii - random.



    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Sunteti pro sau contra fuste mini?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like