OOTD: Live, love, lace

marți, iulie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    O seara placuta de vara, o rochie deosebita si compania unor oameni dragi - reteta pentru un buchet de  momente perfecte.
    Am ales sa port cea mai noua rochie din garderoba, mi se pare perfecta pentru vara, feminina si deosebita datorita modelulului sau. Mi-a placut din clipa in care am vazut-o si am asteptat cu nerabdare momentul in car sa o imbrac. Cum am prins o seara de vara in adevaratul sens al cuvantului am si profitat de ea.
    N-o sa va mai retin cu alte descrieri suplimentare si sper ca tinuta de azi sa fie pe placul vostru, eu o declar favorita momentului!





Detalii, detalii, detalii minunate ...




Am purtat:
Rochie - aici;
Sandale - Leonardo (old);
Accesorii - random.




    Ce parere aveti despre modul in care am ales sa port aceasta rochie de vis?
    Nu-i asa ca dantela are acel "ceva" care ofera gratie unei tinute?

Kiss Kiss Dee   

You Might Also Like