Vinerea imbulinata #37

vineri, iulie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca a venit si vara si odata cu ea...pofta de gherute lungi. Daca anul trecut le preferam cat mai scurte, anul acesta le prefer sa le intretin la dimensiune medie sau chiar lungi. Zis si facut, am pus bine pilele si le-am lasat sa-si faca de cap iar rezultatul il puteti vedea in pozele de mai jos.
    Avand mai mult spatiu de joaca si zi de imbulinare, am aplicat nuante varatice si am combinat bulinute de diferite marimi a caror dimensiune se observa. Evrika! Am reusit! Si sunt foarte mandra!






Am folosit:
- Golden Rose Rich Color Nail Laquer - no. 48 - baza;
- Golden Rose Matte Velvet Nail Laquer - no. 110;
- Flormar - no. 429;
- 3 Concept Eyes - no. 005.


    Daca e vineri, va invit sa le vizitam si pe Alexia si Alexantza pentru ca-s tare curioasa de imbulinarile lor.
    Voi cum mai purtati unghiutele in ultima perioada? Scurte sau lungi, care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like