10 pentru inspiratie ... #5

luni, septembrie 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Toamna, anotimpul meu preferat, anotimp in care totul e permis, ne putem juca cu nuante, texturi, suprapuneri mai mult sau mai putin indraznete.
    Aceasta perioada imi place foarte mult deoarece nu e canicula, dar nici nu dardaim de frig si putem profita atat de hainele de vara cat si de noi achizitii.
    Pentru astazi am selectat cateva tinute care mi-au atras atentia si care ma inspira pentru tinutele pe care le voi purta.


    Nu va mai retin cu alte introduceri si sper ca o sa va placa outfiturile care mi-au "facut cu ochiul".
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

    Cam atat pe ziua de azi. Care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like