InstaMania #14

luni, septembrie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luni, miez de septembrie, zori rozalii si inspiratie pentru un nou episod din InstaMania. Asa incepe saptamana mea. Rememorez o parte din "evenimentele" ultimelor doua saptamani si le astern incetisor ...


    Recunosc ca, in ultima perioada am cam abandonat Instagram-ul deoarece am avut niste zile destul de agitate in care nu am mai avut unde sa strecor si timp pentru cateva poze. 
     Cireasa de pe tort a venit odata cu imbolnavirea canarului pe care cred ca am reusit sa il salvam. Dupa o saptamana in care mai aveam putin si ne mutam la veterinar, diverse tratamente care ne-au stresat atat pe noi cat si pe el, pot sa spun ca am gasit solutia castigatoare si incepe sa isi revina. Avem si cel mai bun veterinar din lume care a facut totul pentru a-l salva si-i suntem foarte, foarte recunoscatori!
     Acum, cu motivarea facuta sa trecem la lucruri mai frumoase!
    Primul weekend al lunii septembrie a fost inaugurat cu o noua excursie. Despre prima parte a sa, si anume Cetatea Coltesti v-am povestit aici iar saptamana aceasta sper sa ma mobilizez si sa va prezint si continuarea aventurii la Piatra Secuiului.




    Si Follow me-ul aferent ( idee preluata de la muradosmann).
    Cetatea Coltesti

   
 Muzeul Astra Sibiu


    Deena m-a aprovizionat cu restul cartilor scrise de Kate Morton asa ca pentru urmatoarele saptamani relaxarea este asigurata.


     Apusul, de fiecare data spectaculos ...


    Sambata mi-am inceput ziua cu pofta de relaxare asa ca am luat Gradina uitata, o portie de gogosi (cumparati din Carrefour, in ultimul timp nu mai sunt o gospodina prea harnica) si o cana sanatoasa de lapte si am profitat de o dimineata frumoasa.


    Apoi, am facut un "test drive" pe noua pista pentru biciclisti si ne-am bucurat ca nu am avut parte de aglomeratie. Locatia este excelenta, pista este cam ingusta dar daca nu exista prea multa lume te poti descurca elegant (duminica, am observat ca noua pista este si alee de promenada pentru cei care nu doresc sa se plimbe pe trotuar ... minunat!).


    Duminica am profitat de vremea frumoasa si am facut o plimbare de cateva ore prin Muzeul Astra (locatia la care apelam de fiecare data cand nu plecam lela).


    Cam atat pe ziua de azi. Voi ce ati mai facut in ultima perioada?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like