OOTD: Martea imbulinata

marți, septembrie 30, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca saptamana aceasta e dedicata manichiurilor imbulinate m-am gandit si la o tinuta imbulinata. Am apelat la ultima pereche de pantaloni scurti pe care am adaugat-o in garderoba, iar pentru restul articolelor vestimentare am optat pentru negru. Un soi de pantera mioritica imbulinata....



    Puteam sa incep aceasta postare fara nicio problema si cu: Buna! Numele meu este Diana si sunt dependenta de pantaloni scurti! De fiecare data cand vad o pereche nu pot sa-i rezist... Si mai ales daca vad una ca cea pe care o port astazi dintr-un material grosut, moale, calduros, perfect pentru sezonul mai putin cald.



    Cand i-am vazut pe site am simtit "tremurici" in buricele degetelor, i-am adaugat in cos si am finalizat comanda cat ai spune Kurtmann!
    Am ales marimea 38 si mi se potrivesc perfect, lungimea este ideala iar eu ma declar incantata!




    Pentru a nu purta o tinuta monotona, am ales si un colier statement care ma tot tragea de maneca spunandu-mi ca l-am abandonat. Ei bine, iacata-l!




Am purtat:
Pantaloni scurti - aici;
Helanca - Stradivarius;
Dres - no name;
Pantofi - Chicwish;
Colier - Appleineye.


Cam atat pe ziua de azi. 
Sunt curioasa daca si voi indragiti pantalonii scurti asa ca, astept raspunsurile voastre.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Ignorati daca puteti chipul semi-schimonosit pentru ca am cam uitat cum sa pozez la temperaturi mai putin prietenoase. O sa-mi iau revansa la urmatoarea postare!

You Might Also Like