OOTD: Wings ...

marți, ianuarie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mai aduceti aminte de acest wishlist? Ei bine, doresc sa va spun ca am cedat si am plasat comada dupa cateva zile iar dupa o luna si o saptamana, bluzita ma asteptata la posta vamala. Asteptarea n-a fost usoara, am abuzat de numarul de urmarire si speram ca de Craciun sa ma bucur de "aripioarele" comandate. N-a fost sa fie dar ...mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa?



    Sa revenim la detaliile tehnice pentru ca stiu ca multe dintre voi au fost cucerite de acest model iar eu incerc sa va prezint situatia cat mai obiectiv posibil. Fata de modelul de pe site, modelul care a ajuns in posesia mea are un croi putin mai diferit (dupa cum puteti observa in zona umerilor apar niste cusaturi care pe site nu sunt prezentate). Materialul este usor, destul de subtire iar modelul lejer imi place. Am ales marimea S si mi-era teama ca ma voi trezi cu un model stramt dar am avut noroc si dimensiunile corespund cu cele de pe site.





    Am decis sa o port alaturi de o pereche de blugi boyfriend pentru ca spre uimirea mea si a celor care ma cunosc, am inceput sa optez din ce in ce mai des articole vestimentare de acest gen. Blugii Stadivarius sunt confectionati dintr-un material usor, placut si consider ca pot fi purtati cu succes atat vara cat si iarna. Deja ma imaginez purtandu-i cu o perche de tenisi si un tricou lejer. Vara ... unde esti?



Am purtat:
Bluza - aici;
Helanca Stradivarius - via. Kurtmann;
Blugi Stradivarius via. Brand Circus - aici;
Adidasi - Decathlon;
Accesorii - random.


    Cam atat pe ziua de azi.
    Va doresc sa aveti o zi frumoasa, plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like