Dupa trei ani ...

joi, februarie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    Azi e zi de sarbatoare in ograda mea. Micutul meu pui implineste trei ani iar eu ma bucur enorm cand vad cat de mult a crescut din toate punctele de vedere.
    Nu-mi vine sa cred cand ma gandesc cum a zburat timpul si, uitandu-ma in arhiva zambesc melancolic: au fost trei ani foarte frumosi!


    Parca ieri il auzeam pe Marius spunandu-mi: De ce nu-ti faci si tu un blog? Pun pariu ca nu e chiar atat greu, eu te sustin! Si m-a sustinut, zau asa! Daca n-ar fi fost el coltisorul meu simpatic n-ar fi existat. El are grija de aspectul sau, el e fotograful care are grija ca outfiturile mele sa arate deosebit, el e persoana care nu spune niciodata NU cand vine vorba de blog. Isi merita 100% numele de tatic asa ca el e prima persoana catre care se indreapta multumirile mele pentru ca e acolo, pentru ca ma sprijina indiferent de situatie si dispozitie (a mea, desigur - noi femeile suntem fiinte complicate...).
     Acum, nu-mi mai pot imagina o dimineata in care sa ma trezesc si sa nu ma asez in fata calculatorului. Fie ca e ora 5,6 sau 7 de fiecare data ma trezesc cu o multime de idei care abia asteapta sa fie asternute si publicate. Nu mai tin minte cand am lenevit ultima oara in pat, nu mai tin minte care a fost ultimul weekend in care sa ma plang de plictiseala. In vocabularul meu nu exista asa ceva. Mereu apare o idee, o poza, un articol si vreau sa va spun ca-mi place la nebunie ceea ce fac.
    Nu pot sa neg ca uneori ma simt obosita dar de fiecare data cand spun ca stau sa lenevesc ...pic, paf, puf imi vine o idee care ma face sa ma mobilizez si sa o astern rapid pentru a o avea acolo pe mai tarziu.
    Apreciez fiecare vizita, fiecare comentariu pe care mi-l lasati si trebuie sa recunosc ca acest lucru ma motiveaza enorm. Sa vad ca va place ceea ce fac, articolele mele, pozele mele si din acest motiv va multumesc din suflet! Datorita voua totul devine mai usor.
    Daca as schimba ceva din ceea ce am facut pana acum? Nu, sunt multumita de tot. Uitandu-ma in urma vad cat de mult am evoluat si ma bucur. Ma bucur ca am fost criticata la momentul in care trebuia sa sa ies din bula de sapun si sa observ ceea ce greseam, ma bucur ca am fost laudata in momentul in care o meritam. Acum tot ceea ce imi doresc e ca acest locsor sa ramana la fel de vesel, sa aduca mereu un zambet pe chipurile voastre, o informatie noua si sa reveniti mereu aici fie si pentru cateva clipe.
    Am incercat sa transmit mult prin intermediul a cat mai putine randuri (pentru a nu va plictisi cu prea multe dulcegarii) si inchei multumindu-va pentru ca sunteti aici, ca sunteti alaturi de mine.

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like