I wish ...

duminică, februarie 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De cand nu v-am mai prezentat eu un wishlist? 
    De anul trecut.... Multa vreme a trecut ...
    Avand in vedere faptul ca primavara bate la usa, m-am gandit sa va prezint o lista cu produsele pe care doresc sa le achizitionez pentru noul sezon. Nu sunt foarte multe, incerc sa fiu mai cumpatata (nu-mi iese intotdeauna) dar sunt produse pe care simt ca trebuie sa le am.


    Inca de anul trecut am observat ca toata lumea le lauda. Toata lumea! Despre cine este vorba? Despre fondurile de ten Lasting Finish de la Rimmel London. Nu-s eu o mare fana a produselor Rimmel London (nu ma intrebati de ce pentru ca nu am niciun motiv obiectiv) dar zau ca sunt tentata si simt ca trebuie sa am si eu o mica minunatie cat mai curand.

Sursa

    Pentru ca in momentul in care ai pus mana pe prima lotiune de corp de la Victoria's Secret simti ca vrei sa le ai pe toate ... imi doresc Victoria's Secret Strawberry & Champagne. Cum adica sampanie si capsuni? Ce combinatie? Cum sa-i rezist? Cum? O vreau neaparat.

Sursa

    Imi doresc un ruj rosu-rosu, cel mai rosu intr-o formula rezistenta si care sa nu-mi usuce buzele. Am inteles ca Sleek Matte Me sunt tare simpatice asa ca.... Rioja Red... la tine visez!

Sursa
    Simt ca am nevoie de un top coat matifiant si avand in vedere faptul ca top coatul Gel Look a fost preferatul meu, acum ma tenteaza si Matte Top Coat.

Sursa

    Un alt produs foarte laudat este Top Coat-ul 3D Efect de la Farmec. El este in fruntea listei, trebuie sa-l incerc!

Sursa

    Pentru ca la prima comanda nu m-am gandit sa achizitionez un lantisor de siguranta pentru bratara Soufeel (v-am aratat-o aici), acum imi doresc cel mai tare si mai mult acest "accesoriu". Sper sa-l bifez cat mai repede.
   
Sursa
    Asta-i tot! Scurt si la obiect si sper sa reusesc sa bifez toate produsele intr-un timp record iar apoi sa incep project pan-urile pe care le tot aman de ceva vreme.
    Voi ce mai aveti pe listele voastre? Avem produse in comun?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like