OOTD: Nu plange Diana...

marți, februarie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

...pentru ca intotdeauna e loc si de mai rau... si de mai bine....

Hello ladies,

    O sa vedeti imediat de ce am inceput postarea de azi in acest mod si care este motivul pentru care am ales acest titlu.
    Sambata dimineata, ma uit pe geam vad soarele iesind dintre nori si zambesc. Iar au gresit prognoza! Ha, ha!
     Daca vremea e frumoasa, iar noi plecam la drum, am decis sa imortalizam un outfit pentru ca in drumul nostru este o portiune in care inca mai exista baloti si ce poate fi mai frumos decat o tinuta imortalizata intr-un cadru atat de special?
    La ora 9 plecam cu zambetul pe buze in ciuda norisorilor plumburii care apar tiptil...
    Pe drum incepem sa simtim usoare rafale de vant iar in momentul in care ajungem in zona X observam si-o lapovita fina... Minunat!
    Marius se uite agale la mine si ma intreaba daca mai are rost sa opreasca iar eu afirm vesela, observand umbrela de pe bancheta din spate: Da, categoric da!
    Oprim, cobor incetisor si-mi spun ca nu-i chiar atat de rau iar in momentul in care isi face si Marius aparitia si deschide umbrela, vantul ma contrazice furios: Ba da, e de rau!
    Rafale furioase incercau sa intoarca din drum dar eu, incapatanata/inconstienta/nervoasa am spus Nu! Am ajuns pana aici nu plecam pana nu incercam!
    Ce sa incerci daca vantul iti intoarce umbrela pe dos? Ce sa faci? Nu plange Diana... pentru ca Marius infige umbrela-n tarana, seteaza aparatul pe "mitraliera" si da-i, pozeaza!
    Dupa ce concluzionam ca aparatul e ud bine de tot,  avem cateva poze  si speram sa avem de unde sa alegem macar cateva fugim dardaind in masina.
    Va spun sincer ca mi-a fost teama sa descarc pozele iar sambata am refuzat sa ma uit la ele pentru ca ma gandeam ca o sa fiu dezamagita in ciuda faptului ca ma asteptam la ce e mai rau dar, duminica surpriza a fost colosala: focalizare buna, cadrele la care visam erau suprinse exact asa cum imi imaginasem iar eu...zau ca arat a fiinta umana in ciuda faptului ca vantul mai avea putin si ma darama, palaria a stat fixata cu mainile iar parul...de el nu mai spun nimic.





Am purtat:
Colanti Stradivarius Dama High-Waisted Army Green - aici;
Pulover - Made with love by mom;
Esarfa - Bershka via. Kurtmann;
Palarie Zara - via. Kurtmann;
Cizme  Fullah Sugah via. Miniprix - aici.






    Asadar si prin urmare revin la concluzia urmatoare:  Nu plange Diana... pentru ca intotdeauna e loc si de mai rau...si de mai bine.... iar suprizele apar mereu...

Kiss Kiss Dee

P.S.: Trebuia sa precizez si ca dupa nori, intotdeauna apare si soarele. In cazul nostru dupa vreo 3 minute. De aici a venit si ideea titlului pentru ca radeam cu Marius in timp ce conducea si ne intrebam cum ar fi fost daca am fi ajuns cu 3 minute mai tarziu.... Eh, a fost bine si asa, nu?

You Might Also Like