Review: Creion-ruj Maybelline Color Drama

joi, februarie 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu puteam sa las luna februarie sa ne paraseasca fara ca eu sa va povestesc despre noul produs Maybelline care si-a facut loc in colectia mea la sfarsitul lunii ianuarie.
    Este vorba despre frumosul creion ruj Maybelline Color Drama o minunatie care mi-a atras atentia in urma cu ceva timp dar pe care nu l-am achizitionat deoarece incercam sa consum o parte din produsele pe care le aveam. Totusi, sireata fiind, am gasit un colac de salvare (de constiinta mea, bineinteles) spunandu-mi ca am nevoie de un visiniu inchis deoarece nu am nicio nuanta de acest gen in colectie.
    De ce ma atrag rujurile creion?
    Pentru ca sunt foarte practice, nu mai am nevoie de un creion contur pentru ca aplicarea este foarte precisa si daca gasesti ascutitoarea potrivita te poti declara un om fericit (asta cel putin in cazul meu ...am un ruj creion de la Max Factor pe care il admir pentru ca nu pot sa-l ascut si cred ca pana la urma il voi desface si voi transfera continutul intr-un borcanas).


    Am optat pentru nuanta Berry Much pentru ca simteam ca ea va fi cea potrivita pentru mine. In momentul in care am vazut-o pe viu am ridicat dintr-o spranceana intrebandu-ma daca sunt suficient de indrazneata pentru a o putea purta. Era exact cum imi imaginasem dar problema era la mine....


    Si totusi, am luat cu indrazneala creionul, am aplicat visiniul furios si am exclamat Wow! Imi place!



     Chiar daca nuanta sa este puternica mi se pare perfecta pentru acest sezon care pare foarte incapatanat asa ca ma voi putea bucura de ea pentru inca o buna perioada de timp.

Swatch:


    Sa revenim la detaliile tehnice. 
    Creionasul fermecat are un aspect chic, elegant datorita faptului ca este negru si inscriprionat simplu. Nimic pompos dar totusi atratge atentia.
    Este un creion in adevaratul sens al cuvantului adica este confectionat dintr-un material lemnos iar in interiorul sau descoperim nuanta sugubeata.
    Ce m-a uimit cel mai tare si mai tare este rezistenta sa, care nu este specificata in nicio descriere. Dupa 4 ore de mancat, vorbit, baut arata exact ca la inceput iar apoi culoarea incepe sa se estompeze. Nimic inestetic dar o usoara diminuare a intensitatii culorii.
    Este foarte pigmentat si ma bucur deoarece nu trebuie sa insist cu aplicari succesive pentru a ajunge la nuanta e care mi-o doresc.
    Nu usuca buzele dar nu pot sa spun ca este hidratant. Oricum eu am o tehnica la care apelez mereu: am grija ca inaintea aplicarii rujului sa am buzele hidratate  fie cu crema sau balsam de buze si in acest mod rujul nu se aduna inestetic, nu am cojite pe buze si totul arata perfect.
    Creionul ruj Maybelline Color Drama are o cantiate de 2 grame, o valabilitate de si poate fi achizitionat de pe aoro.ro la un pret de 22 lei.
    In concluzie, doresc sa va spun ca nu stiu daca ma bucur sau nu ca am descoperit acest produs deoarece acum simt ca am nevoie de mult mai multe nuante din gama Color Drama (ma rezum la nunantele Minimalist, Light it up si Keep it Classy). De fapt, eu ma bucur finantele vor fi cele care vor avea de suferit. Am descoperit un produ care primeste noata 10 cu felicitari din partea mea si zau ca nu am nimic de obiectat la adresa sa.

Voi l-ati incercat?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like