Review: Crema hidratanta cu goji si rodie Anian

miercuri, februarie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre cel de-al doilea produs Anian din gama cu goji si rodie si anume, crema hidratanta pentru ten normal si mixt.
     In momentul in care am vazut-o pe site si i-am citit descrierea am simtit ca o sa ne intelegem de minune:
    Crema de zi hidratanta pentru fata ANIAN contine extracte de goji si rodii care, gratie proprietatilor lor antioxidante dovedite, combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea. 
    Avand in vedere faptul ca toate produsele Anian pe care le-am testat pana acum mi-au placut foarte mult si cu o descriere atat de promitatoare, am asteptat-o cu nerabdare si am inceput sa o testez din prima zi, ignorand restul cremelor care ma priveau destul de infuriate pe etajera din baie. 
    Produsul este ambalat intr-o cutie din carton pe care putem gasi toate informatiile de care avem nevoie iar in interiorul sau descoperim un recipient de 50 ml din material plastic intr-o combinatie de rosu si alb care atrage atentia, starneste curiozitate.



    Dupa ce am desurubat capacul am simtit aroma specifica produselor din aceasta gama, fresh, usor dulceaga si destul de intensa.


     Iar in interior .. ce sa vezi? O crema consistenta fix pe placul meu.
    Ma bucur de fiecare data cand zaresc creme consistente destinate tenului normal/mixt pentru ca mi se par perfecte pentru sezonul rece.


    Datorita faptului ca este consistenta nu am nevoie decat de o cantitate foarte mica pentru o aplicare.
    Se absoarbe destul de repede in piele (Rutina mea de dimineata suna cam asa: folosesc gelul de curatare, incerc sa folosesc cat mai des si tonicul - si uneori reusesc, hidratare dupa care imi vad de activitatile matinale: cafea, smoothie etc.etc. La sfarsit, cu 30 de minute inainte de plecare ma machiez asa ca, crema mea are tot timpul din lume sa se absoarba).
    Este o baza de  machiaj excelenta.
    Chiar daca este consistenta nu imi ingrasa/incarca tenul, nu este comedogenica.
   Chiar daca pe site se specifica faptul ca nu este destinata zonei ochilor eu am folosit-o si asa (tot din cauza consistentei) si am fost foarte multumita. Tenul este hidratat si are aspectul acela de proaspat, odihnit.
    Nu are FPS dar pentru mine nu este o problema deoarece folosesc intotdeauna un fond de ten sau BB/CC Cream cu factor de protectie ridicat.
    Chiar daca este o crema de zi eu o folosesc si dimineata si seara si sunt foarte multumita de ea.
    Ingrediente:


    Produsul are o valabilitate de 12 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret de 52 lei.


    In concluzie, ma bucur ca am descoperit un nou produs de nota 10 si nu am ce sa-i reprosez. Face ceea ce promite, tenul meu arata bine, pielea e neteda si catifelata asa ca Anian cu goji si rodie primeste un mare DA din partea mea.


Voi ati folosit produse din aceasta gama? 
Ce parere aveti despre produsele Anian?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like