Review: Lotiune de hidratare micelara RYOR

luni, februarie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Incepem saptamana cu un nou produs pe care am avut ocazia sa-l testez in ultima perioada. Este vorba despre lotiunea de hidratare micelara  RYOR un produs care mi-a placut de la prima aplicare.


    RYOR a aparut in 1991, ca o afacere de familie menita sa fabrice doar produse cosmetice de calitate avand ca slogan ... ingrijire prin aportul naturii!
    Produse naturale, de inalta calitate? Da, va rog! Nu puteam sa raspund negativ propunerii de a testa unul dintre produsele care mi-au starnit curiozitatea.
    Am ales  lotiunea hidratanta micelara RYOR deoarece in ultima perioada pentru demachiere folosesc doar lotiuni micelare si zau ca le-as testa pe toate. Imi plac datorita faptului ca sunt blande si eficiente.
    Noua mea lotiune micelara are un ambalaj simplu, din material plastic usor de depozitat si manevrat.



    Sistemul de dozare este de asemenea simplu si mi-a placut foarte mult datorita materialului plastic foarte moale din care este confectionat si cu care nu trebuie sa te lupti pana reusesti sa il deschizi.



    Lotiunea nu are niciun miros iar acest aspect a fost primul plus pe care l-a prmit din partea mea (stiu ca stiti ca produsele destinate ingrijirii tenului parfumate nu ma impresioneaza) si este incolora.
    Am inceput imediat si testarea deoarece eram foarte cuioasa de efectele sale. Am aplicat o cantitate mica pe un disc demachiant si am atacat machiajul ochilor fiind pregatita  psihic si pentru o senzatie de usturime. Ei bine, aceasta n-a aparut. Machiajul a fost indepartat rapid, eficient fara sa simt nicio senzatie de usturime.
     Reuseste sa indeparteze cu succes chiar si cel mai rezistent produs, inculusiv pe cele waterproof.
    De asemenea, machiajul tenului a disparut ca prin minune iar eu zambit multumita: Am descoperit un nou produs eficient!
    Dupa ce o folosesc imi simt tenul curat, usor, proaspat fara nicio senzatie de piele uscata sau care strange.
    
Ingrediente:
Aqua, Poloxamer 124, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Arginine PCA, Babassu Oil Glycereth-8 Esters, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

   Produsul are o cantitate de 150 ml, este valabil pana in 07.2016 (sunt convinsa ca nu va ajunge nici pana in 07.2015) poate fi achizitonat depe site-ul RYOR la un pret de 33.99 lei.

    In concluzie, pot sa afirm cu tarie ca am descoperit un nou produs care-mi place la nebunie si primeste un mare DA din partea mea.

Voi ati folosit produse RYOR? Sunt curioasa daca produsul despre care v-am povestit astazi va tenteaza sau daca nu, ce produs v-a atras atentia?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
   

You Might Also Like