Review: Sleek Blush - Rose Gold

luni, februarie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu va puteti imagina cat de mult mi-am dorit acest fard de obraz. Toata lumea il lauda iar dupa ce am testat primele poduse Sleek am fost convinsa ca si dansul se va ridica la inaltimea asteptarilor. Totusi, nu l-am comandat deoarece imi doream sa termin o parte din stocurile adunate cu drag si spor in ultima perioada dar, Mos Alexantza m-a surprins fara drept de apel.
    Micul sugubet ma atragea in mrejele sale si nu am reusit sa-i rezist pana nu am indeparta folia protectoare si l-am eliberat.
    Ambalajul clasic negru, mat, inconfundabil, inscriptionat cu brandul Sleek asteptat cu nerabdare sa-mi puna la incercare unghiutele in momentul in care am decis sa-l deschid.


    In momentul in care l-am deschis, am zambit si m-am declarat indragostita la prima vedere. Nuanta Rose Gold m-a cucerit si chiar daca-mi spuneam ca o sa-l admir de la distanta l-am aplicat fara sa stau pe ganduri.
   Priviti si voi, cum sa-i rezisti?



Swatch:


   O nuanta perfecta pentru orice sezon care ofera un luciu piersiciu-rozaliu-stralucitor tenului.
   Este deosebit de pigmentat si nu avem nevoie decat de o cantitate foarte mica pentru o aplicare.
    Exceleaza la capitolul rezistenta, dupa 10 ore tenul meu arata proaspat, sanatos cu niste "bujori" intacti.
    Chiar daca nuanta sa este sidefata, nu aveti cum sa obtineti aspectul unui glob disco decat in cazul in care aplicati o cantitate prea mare din produs. Recunosc ca la inceput, pana sa ma obisnuiesc cu pigmentatia sa am mai aplicat si eu o cantitate mai mare dar cu ajutorul unui servetel uscat am uniformizat nuanta si am eliminat surplusul fara sa fiu nevoita sa ma demachiez.
    Micutul meu prieten are o cantitate de 8 grame, o valabilitate de 24 luni de la deschidere, iar pe site-ul makeup-shop.ro are un pret de 30 lei. Am aflat ca in Kendra (Bucuresti) exista deja standuri Sleek asa ca daca sunteti din zona si nu ati fost convinse ca aceste produse merita o sansa eu va recomand sa le faceti o vizita.
     In concluzie.... doresc sa va spun ca acest produs m-a cucerit (stiu ca ma repet) si in momentul de fata imi doresc o multime de produse Sleek (stiu ca stiati si acest lucru). Raportul calitate/pret este excelent si pana acum nu am fost dezamagita de niciun produs de la acest brad. Toate produsele Sleek primesc un mare DA din partea mea si va spun sincer ca-mi pare rau ca nu le-am descoperit decat atat de tarziu.
    Voi v-ati lasat cucerite de Sleek? Care sunt produsele voastre preferate?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like