Soufeel - povestea mea

joi, februarie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o bratara care spune o poveste, povestea vesela pe care mi-am ales-o eu.
    Cred ca ati auzit deja despre bratarile cu charm-uri, bratari pe care puteti sa alegeti daca purtati o varianta simpla sau mai incarcata, bijuteriile care va vor face sa zambiti de fiecare data cand le veti admira.
    Soufeel este unul dintre magazinele online care va ofera bijuterii de acest gen iar eu m-am lasat dusa de val si mi-am compus povestea pe care sa o port in fiecare zi. 
     Nu ati auzit de Soufeel? Ei bine, daca nu stiati povestea sa a inceput in 2011 avand sloganul For Every Memorable Day si zau ca nu pot sa-i contrazic. M-am tot plimbat pe site si am admirat diversitatea bijuteriilor pe care le ofera iar in momentul in care mi s-a propus sa testez aceste minunatii, am acceptat cu zambetul pe buze pentru ca ... bratarile sunt preferatele mele de cativa ani si n-as fi putut sa ratez o ocazie de acest gen.
     Nu pot sa incep decat cu primul aspect care m-a impresionat si anume profesionalismul cu care am fost intampinata: mi s-a raspuns la toate intrebarile iar in momentul in care am vazut ca numarul de urmarire al pachetului imi va indrepta pasii spre posta normala nu am putut decat sa rasuflu usurata si sa astept ca cele doua saptamani sa se scurga cat mai repede.
     Coletul a fost intampinat cu urale iar in clipa in care am indepartat ambalajul de protectie o mica minunatie ma indemna sa ridic capacul....



    In interior, ambalate individual, ma asteptau 5 charm-uri si o bratara, toate confectionate din argint 925.



    Am optat pentru o bratara simpla, cu o lungime de 19 cm si doresc sa va spun ca mi se potriveste ca o manusa. Perfect!


    Sa tercem la partea cea mai interesanta: charm-urile!
    Dupa ce am rascolit toata sectiunea Soufeel Charms si gandul mi-a ramas la o multime de modele am decis ca cele cinci pe care le voi purta sa fie urmatoarele:



    Trifoiul cu patru foi pentru ca toata lumea are nevoie de o doza suplimentara de noroc. In plus, charm-ul arata atat de bine incat nu aveam cum sa-l ocolesc.



     Pentru ca dragostea pe care i-o declar cafelei in fiecare zi nu e un secret am decis ca merita si un loc la incheietura mea. O canita simpatica a fost asternuta pe sirag cu mare mandrie.


     Stiti vorba cu "numele magarului pe toate gardurile" ? Ei bine, am ales si litera D pentru ca ... Dee.



     Doua inimioare roz incrustate intr-un charm? Da, va rog! Nu cred ca mai e nevoie de alte explicatii.



     Si pentru ca iubesc animalele am ales un charm care sa le fie dedicat lor si mi se pare foarte, foarte dragut.



    La final, le-am insirat frumos si mi-am admirat noua bratara si nu pot descrie in cuvinte cat de mult imi place ... E frumoasa foc!



    Fiecare charm este lucrat impecabil iar bratara mi se pare rezistenta, cu un sistem de inchidere care pare foarte sigur (asta nu ma face sa regret ca nu am ales si lantisorul de siguranta).
     Sper ca v-a placut bratara mea si povestea fiecarui charm si sunt curioasa de alegerile pe care le-ati fi facut voi.   Ce ati alege sa purtati?

Kiss Kiss Dee
    



You Might Also Like