Vinerea imbulinata #51

vineri, februarie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Am imbulinat-o pentru ca e vineri iar vinerea e dedicata bulinelor (Dooh! - cea mai inteligenta introducere).
    Episodul 51 era pregatit inca de duminica trecuta si astepta cu nerabdare sa apas butonul publicare.  Stiu ca meteorologii anunta ninsori abundente dar eu simt ca iarna n-o sa ne mai chinuie prea mult asa ca pentru postarea de azi am ales nunate primavaratice asternute pe un fond rosiatic (inspiratie de moment, model simpatic si foarte usor de conceput).
    Sper sa fie si pe placul vostru.
   





    In cazul in care sunteti curioase si nu ati vazut tutorialul in care v-am prezentat metoda mea de aplicare a bulinutelor, cu un click aici o puteti descoperi.
    Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza, partenerele mele bubuline.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like