Vinerea imbulinata #52

vineri, februarie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     E vineri, e zi de imbulinare! Am observat ca majoritatea postarilor mele incep in acest mod dar n-am cum sa schimb introducerea pentru ca.... sunt prea entuziasmata!
     Imi plac bulinele si le port cu drag de foarte mult timp, in diverse combinatii.
  Pentru postarea de azi am optat pentru nuante usor primavaratice asternute pe un fond nude (dupa interpretarea mea - primele zile de primavara, cand natura revine la viata si petecesce pamantul proaspat descoperit de plapumioara de zapada, dupa cum se observa ...arata ca un bradut).
    Cred ca astazi sunt cam vorbareata si nu vreau sa va plictisesc asa ca va las cu manichiura mea imbulinata. Sper sa fie pe placul vostru!








    Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza frumoasele bubuline care ma insotesc in aceasta calatorie colorata si vesela!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like