OOTD: Black & beige

marți, martie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru tinuta de astazi am renuntat la incaltamintea comoda, la pantalonii confortabili si la jachetele pe care le port de obicei si am incercat sa abordez un stil mai elegant. 
    Chiar daca in trecut abordam adesea tinute de acest gen, in ultima perioada am pus accent pe comoditate si confort. De ce? Nu am un motiv anume. Mi s-a parut ca stilul respectiv ma reprezinta si ma simt excelent purtand o pereche de ghete si o jacheta de piele. 
    Totusi, uneori mi se face dor de o tinuta mai eleganta asa ca nu analizez prea mult situatia ci ma postez in fata sifonierului si incep sa aleg obiectele vestimentare  pe care le consider potrivite.


    Ideea tinutei de azi mi-a venit in momentul in care am zarit aceasta fusta care m-a cucerit din prima. Combinatie de negru si bej, aspect impecabil, dantela eleganta m-a fascinat si am asteptat cu nerabdare coletul cu minunata achiztie. Ma bucur ca am ales-o, e exact asa cum mi-o imaginasem. 


Detalii:


    Trebuie sa reconosc ca m-am gandit sa o port si cu ghete, intr-o abordare putin mai rock dar nu am fost suficient de indrazneata.
    Am ales o percehe de stilettos, o jacheta cu un aer mai sofisticat si am fost gata de plecare.




Am purtat:
- Fusta Vila - via: Kurtmann;
- Helanca Stradivarius;
- Jacheta Romwe;
- StilettosLovely Shoes;
- Colier Appleineye.


    Cam atat pe ziua de azi.
    Sper ca v-a placut tinuta mea si sunt curioasa de modul in care ati purta/accesoriza aceasta fusta. Astept cu nerabdare comentariile voastre!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like