OOTD:Undecided

miercuri, martie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Ieri a fost baba mea... Pot sa spun ca a fost destul de capricioasa, ca mi-as fi dorit sa fie mai calduroasa dar, comparand-o cu suratele ei pot sa afirm ca n-a fost chiar atat de rea. 
    Vremea e nehotarata, adesea ne intrebam ce fel de tinute sa abordam si de cele mai multe ori raspunsul meu este: suprapunerile! Imi place sa ma joc cu culorile iar pentru outfitul pe care vi-l prezint astazi am indraznit sa ma joc si cu texturile. 



    Trebuie sa recunosc ca toata tinuta a fost conceputa in jurul noii mele geci Seven Seventy pe care o am descoperit-o pe Brand Circus (acum e si la reducere). Recunosc ca la inceput am fost putin cam sceptica in privinta sa, mi-era teama ca o sa fie prea lucioasa dar pana la urma am decis sa risc. Ma bucur ca am luat aceasta decizie pentru ca e chiar mai frumoasa decat mi-as fi imaginat. Perfecta pentru zilele de primavara care se apropie, confectionata dintr-un material usor si moale si cu un luciu sidefat.






    Dar stati! Era sa uit! Geaca sugubeata ascunde si cateva surprize. Nu dadusem atentie detaliului specificat in descrierea sa si sincera sa fiu nici nu mai vazusem pana acum o geaca accesorizata cu casti. In buzunarul interior veti descoperi mufa iar in jurul glugii, castile. 
     Mi se pare o idee geniala si cu acest plus, noua mea geaca si-a surclasat colegele de sifonier si a urcat in fruntea clasamentului.




Am purtat:
Geaca SEVEN SEVENTY BEIGE POCKETABLE - Brand Circus - aici;
Pantaloni Tally Weijl Hertha Dark Pink - Kurtmann;
Cardigan - gift;
Helanca Pimkie Madeira Light Brown - Kurtmann;
Ghete - Kalapod.ro.


     Cam atat pe ziua de azi.
    Sunt curioasa daca si voi purtati suprapuneri in aceasta perioada sau preferati sa purtati tinute mai mult sau mai putin infofolite.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like