Preferatele lunii februarie

duminică, martie 01, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Buna dimineata primavara!
    E martie, gata cu iarna si sper sa spun si gata cu zgribuleala! Ah, ce dor mi-a fost! Abia astept sa vad iarba proaspata, floricele, copaci infloriti ... Dar stati! Subiectul de astazi nu e primavara ci produsele pe care le-am indragit in luna care s-a incheiat. 
    Am facut cateva descoperiri, am redescoperit un produs minune si m-am reintors la produse pe care le abandonasem (respect provocarea  Finish 7 by spring). Sunteti curioase? Sa incepem!


    Nu pot sa incep decat mica minune de la Nivea Creme. A fost redescoperirea lunii februarie si v-am prezentat-o aici. Imi place foarte mult si cred ca deja am folosit jumatate din produs dar nu-i nimic, o sa-l recumpar!
    Lotiunea micelara Ryor s-a strecurat in rutina mea zilnica si zau daca o las pana n-o termin! Imi place foarte mult, e blanda si eficienta, tot ce imi doream. V-am prezentat-o aici.
    Gelul de dus cremos Balea cu aroma de cirese. Nu e chiar atat de cremos pe cat ma asteptam (sunt obisnuita cu glurile de dus Yves Rocher si e tare greu sa gasesc ceva cu o consistenta asemanatoare) dar are o aroma delicioasa. Imi place iar pretul sau este mai mult decat prietenos - 6 lei.
    Crema de maini de la Yves Rocher din colectia Fruits Noirs a fost produsul care mi-a rasfatat manutele in luna februarie. V-am prezentat-o aici.
   Stiu ca stiti ca sunt o fana a buretilor Konjac iar cel de la Missha este Aceeasi Marie, cu alta palarie - cunoasteti expresia, nu? Acesti buretei imi plac deoarece ofera si o usoara exfoliere, sunt usor de folosit, produc o spuma consistenta (in cazul in care alegeti sa folositi si un cleanser) si sunt extrem de simpatici. Pe mine m-au convins si o sa-i recumpar.
    Crema pentru contur ochi de la Apidava este ultimul produs despre care v-am povestit in luna februarie, puteti sa cititi articolul aici. E eficienta iar raportul calitate/cantitate/pret este de nota 10.


    Holika-Holika BB Cream este produsul pe care l-am folosit cel mai mult in aceasta luna. E pe terminate si sunt mandra de mine.Sunt multumita de el cu doua mici exceptii: am ales o nuanta foarte deschisa si nu il pot folosi decat in sezonul rece (a fost vina mea) si nu este prea rezistent la transfer - daca vorbiti mult la telefon o sa aveti nevoie de o mini-racleta.
    Rujul NYX Lip Smacking Fun Colors -Tea Rose - mare dragoste mare! A fost produsul spre care m-am indreptat in diminetile in care purtam un machiaj mai natural. In curand o sa-i dedic si un review.
   Creionul-ruj Maybelline Color Drama a beneficiat de un articol aici. Imi place la nebunie si are nota 10 cu felicitari din partea mea.
    

Cartile lunii februrie au fost:
A treisprezecea poveste - am fost intrebata cum este aceasta carte si de fiecare data am raspuns: O carte buna! Pe cuvant! E captivanta, cu final neasteptat si merita. Deena a fost mai generoasa cu detaliile si i-a dedicat o recenzie aici.
Iubit de imprumut - o carte usoara, perfecta pentru o seara relaxanta. V-am povestit cate ceva despre actiunea sa aici.


    Filmul lunii februarie nu a fost Fifty shdes of Grey ci .... The Theory of Everything. Un film de nota zece care ar fi meritat mai multe Oscaruri. Initial mi-am spus ca n-o sa ma uit la filmele nominalizate pentru ca nu mi-au atras atentia dar actorul din rolul principal mi s-a parut diferit si-atunci mi-am zis ca merita 2 ore din viata mea. Pot sa spun ca imi pare rau ca nu i-am dat o sansa de cand am auzit de el. Are tot ce vrei: dragoste, amuzament, drama si iti ofera speranta, te motiveaza. Consider ca un film bun este acela care in momentul in care se incheie iti lasa impresia ca si tu poti sa muti muntii, ca nimic nu e imposibil.
    In cazul in care nu l-ati vazut pana acum, vi-l recomand cu drag.

Sursa
    Cam atat pe luna februarie. Sper ca nu v-am plicitisit si abia astept sa vad cu ce surprize ne intampina luna martie!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like