Recenzie: Ura, prietenie, dragoste, casatorie - Alice Munro

duminică, martie 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E duminica asa ca m-am gandit ca e montul perfect in care sa va prezint un nou titlu, o noua carte pe care am lecturat-o in ultima perioada.
    De aceasta data am optat pentru un dintre cartile scrise de Alice Munro. Am descoperit-o in timp ce ma plimbam printre rafturile librariei online pe care o vizitez adesea si m-am gandit ca e momentul sa abordez si subiecte mai serioase.
    Stiind ca aceasta autoare este foarte apreciata m-am tot gandit, m-am razgandit si pana la urma am decis ca titlul castigator sa fie Ura, prietenie, dragoste, casatorie.


    Nu sunt o fana a spoilerelor asa ca am citit doar pe digonala descrierile cartilor iar aceasta mi-a atras atentia in mod deosebit.
    In momentul in care am inceput lectura am zambit, deoarece stilul lui Alice Munro mi se parea asemanator cu cel al lui Kate Morton, una dintre autoarele mele preferate.
    Cartea este compusa din noua povestiri cu subiecte diferite, din perioade diferite. Recunosc ca, prima - Ura, prietenie, dragoste, casatorie a fost cea care mi-a placut cel mai mult. Mi s-a parut captivanta, cu o intriga deosebita si cu un final fericit. La inceput am vut un sentiment de mila fata de personajul principal dar pe parcus autoarea a reusit sa-i ofere un happy end.
    Fiecare poveste are "acel ceva" care te pune e ganduri si te face sa analizezi diverse probleme existentiale dar pentru mine subiectele au fost destul de triste. Fiecare poveste are un personaj principal feminin care lupta pentru a obtine ceva, indiferent de natura sa. Daca reusesc sa ajunga acolo unde isi doresc, va las pe voi sa descoperiti.
    Poate e si astenia de primavara, poate si faptul ca m-am obisnuit sa lecturez carti usor digerabile dar aceasta a fost impresia mea generala. Pe parcursul celor 410 pagini am descoperit povesti de viata, caractere diferite care m-au facut sa zambesc, sa ma intristez, sau sa ma enervez si fiecare poveste a fost speciala.
    Alice Munro stie cum sa te tenteze astfel incat sa nu lasi cartea din mana pana nu reusesti sa termini  povestea asternuta cu mult tact pe paginile acestei carti.
    Daca am reusit sa va starnesc curiozitatea pot sa va spun ca acum o puteti achizitiona la un pret promotional de 26 lei de pe libris.ro  iar transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Sunt curioasa daca ati citit si voi aceasta carte si care a fost impresia pe care v-a lasat-o.
Ce alte titluri imi recomandati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like