Review: NYX Lip Smacking Fun Colors - Tea Rose

vineri, martie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfarsit am reusit sa ma mobilizez! Vedeta din portfard este sub lumina reflectoarelor! Astazi va voi povesti cate ceva despre .... rujul NYX Lip Smacking Fun Colors, un produs care mi-a monopolizat atentia de la prima aplicare.
     Chiar daca nu folosisem produse NYX destinate ingrijirii si rasfatului buzelor recunosc ca eram foarte curioasa in privinta lor iar in momentul in care Alexantza m-a surprins cu minunea colorata m-am bucurat foarte mult. 
    Ambalajul sau din material plastic negru, lucios atrage atentia prin simplitate si eleganta. Eu sunt o fana a ambalajelor de acest gen asa ca ii ofer din start un plus.


    Nuanta Tea Rose este un nude rozaliu, o nuanta perfecta pentru orice tip de machiaj de zi si tocmai din acest motiv il folosesc foarte des. 



    Swatch:


    Se aplica usor si uniform fara sa creeze probleme.
    Are o consistenta usoara, cremoasa si este foarte pigmentat.
    Este hidratant si dupa fiecare utilizare am impresia ca am folosit un balsam pentru buze.
    Sunt foarte multumita si de rezistenta sa - in cazul meu rezista 3-4 ore cu brio.
    In cazul in care aveti probleme cu buzele uscate sau crapate il puteti folosi fara griji suplimentare deoarece nu se aduna si nu formeaza dungi inestetice.
    Nu are nicio aroma, un nou plus din partea mea.
    Are o cantitate de 4 grame si o valabilitate de 12 luni de la deschidere.
    Din pacate nu pot sa va spun pretul sau deoarece eu l-am primit iar pe makeup-shop.ro nu mai exista acest sortiment (sper ca pe viitor sa reapara pentru ca este un produs de nota 10).

    In concluzie, doresc sa va spun ca sunt incantata de acest produs, ma bucur ca l-am descoperit si in cazul in care il gasiti pe raftul magazinelor (am aflat ca exista standuri NYX  in Kendra) sunt de parere ca merita o sansa.

Voi ati folosit produse NYX?
Ce parere aveti despre ele? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like