10 pentru inspiratie ... #12

luni, aprilie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     In sfarsit! A venit! E aici! E bine! E primavara!
     In weekend-ul care tocmai s-a incheiat am simtit ca primavara a reusit sa se impuna, soarele ne-a rasfatat cu-ale sale raze si am putut sa ne bucuram de natura care a revenit la viata, de plimbari interminabile, de relaxare... Inca nu ne vine sa credem ca se poate si asa, fara sa dardaim si fara sa apelam la tinute "stratificate". 
    Cu aceasta ocazie, m-am gandit ca o postare inspirationala ar fi pe placul vostru asa ca astazi va prezint  10 pentru inspiratie care a ajuns la... episodul cu numarul 12.


    Din cauza copacilor infloriti si a atmosferei romantice, dispozitia mea e visatoare, boema asa ca si majoritatea tinutelor pe care le-am ales sunt feminine.
   De aceasta data atentia mea s-a indreptat spre rochii, fuste, imprimeul floral fiind cel care m-a atras iar tinutele cu aer androgin au ramas in umbra.
    Sper ca alegerile pe care le-am facut sa va placa, sa va inspire.

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

    Cireasa de pe tort, pentru efectul artistic.

Sursa

    Gata pe ziua de azi!
    Sper ca v-au placut tinutele alese si mi-ar placea sa-mi spuneti care a fost preferata voastra.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like