Ce produse am mai terminat ...

duminică, aprilie 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca nu am mai postat de ceva vreme un articol de acest gen, asta nu inseamna ca am fost lenesa si nu am mai consumat nimic. Am incercat sa fiu cat mai harnica, am adunat o cantitate semnificativa de ambalaje iar astazi va prezint "prada".
    Stiu ca va plac postarile de acest gen asa ca nu va mai tin in suspans si spun : Start laude!


Nicio postare fara Batiste! Stiti deja cat de mult le iubesc, nu voi mai dezvolta subiectul dar va spun ca sunt trista deoarece am terminat ultima bucatica din proviziile pe care le aveam... Va spun un secret: am facut o noua descoperire despre care va voi vorbi in curand!
Gelul de dus spuma Balea exotic a fost un vis exotic. De fapt si de drept am aruncat trei recipiente dar nu le-am mai fotografiat pe toate. Acum, micul meu depozit se mai bucura de un singur exemplar din acest gel de dus pretios. Vi l-am prezentat aici si din ianuarie relatia noastra nu s-a schimbat deloc!
Gelul de dus crema Balea cu aroma de cirese n-a fost chiar atat de cremos pe cat mi-as fi dorit (din pacate  consistenta sa nu se compara cu cea a gelurilor de dus cremoase de la Yves Rocher) dar pentru pretul sau pot sa spun ca a fost un produs bun, care nu m-a dezamagit iar aroma sa....yummy!
Gelul de dus Balea Abend Rot a fost inceput odata cu partenerul despre care v-am vorbit mai sus, a avut o aroma proaspata si mi-a placut. Pentru mine raportul calitate/cantitate/pret mi se pare excelent.


Lotiunea de hidratare micelara Ryor mi-a placut foarte mult. a fost un produs de care am fost multumita si despre care v-am povestit cate ceva aici.
Cu untul de corp I love vanilla and ice cream relatia a fostde love-hate. Mi-a placut foarte mult efectul sau, imi simteam pielea hidratata, catifelata dar... aroma sa mi s-a parut putin cam sintetica si asta m-a impiedicat sa ii ofer o nota mare. Nu-i nimic, m-am "sacrificat" si l-am terminat. 
Prima victima Victoria's Secret a fost ... Pure Seduction. Aici, v-am povestit cate ceva despre acest lapte de corp care mi se pare genial. imi pare rau ca s-a terminat dar ma bucur ca mai am cateva provizii.


    Top coat-ul Golden Rose Gel Look a fost preferatul meu si am fost trista in momenutul in care l-am folsoit pentru ultima data. Nu-i nimic, mai incercam si alte produse...
    Baza pentru umplerea denivelarilor de la Kallos mi-a placut dar din cauza faptului ca mai nou incep toate produsele pe care pun gheruta, am uitat de ea si abandonata a ramas!


    Gata pe ziua de azi!
    Sper ca nu v-am plictisit si sunt curioasa daca ati folosit vreun produs din cele pe care le-am enumerat.

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like