InstaMania #29

luni, aprilie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu pot sa incep aceasta postare decat cu ... De unde atata frig? si De ce?. Tocmai cand credeam ca am scapat de zilele mohorate hop-top a venit ploaia, au scazut temperaturile si zau ca acest aspect nu ma prea incanta...
    Trecand peste nemultumirea mea, doresc sa va spun ca au trecut din nou doua saptamani aglomerate, pline cu activitati de tot soiul dar am incercat sa postez zilnic si uneori am reusit. Recunosc ca sunt destul de mandra de mine si mi-ar placea sa postez mereu cate o avalansa de poze (asa cum a fost ieri).
    Sa incepem un nou episod din ... InstaMania!


    Calendarul meu ma indeamna sa imi pastrez optimismul. Citatul lunii aprilie e....


    Una dintre combinatiile pe care le prefer: sfecla, banana, portocola si un mar - reteta pentru un smoothie delicios.


    Am cam tras chiulul de la alergat dar promit sa recuperez...


    Va mai amintiti de acest wishlist? Ei bine, am bifat aproape tot ce era pe lista.


    De fiecare data cand o vizitam pe bunica lui Marius raman impresionata de toate floricele pe care le are in gradina. De aceasta data le-am imortalizat.


    De Pasti mi-am rasfatat familionul cu un cheesecake care mi-a dat emotii (sincera sa fiu, de fiecare data cand prepar aceasta prajitura am impresia ca n-o sa-mi iasa si ma stresez...) dar am fost foarte multumita de rezultat.


    Un iepuras intarziat m-a vizitat si m-a lasat fara cuvinte. Acum ma pot lauda cu o pereche de pantaloni de "piele" care arata...wow! In curand voi reveni cu un outfit.


    Am decis ca top coat-ul 3D Efect de la Farmec sa fie urmatorul produs pe care sa il testez iar in momentul in care l-am vazut pe raftul unui Sensiblu l-am inhatat rapid.


    Sambata mi-am nuantat parul pentru ultima data in acest sezon - R6 de la Loncolor Trendy este  The Best. Acum, voi tine un mic jurnal si voi scrie o postare dspre cum am revenit la nuanta mea naturala.


    Ieri am ne-am reintors la Alba Iulia. Cetatea este mai frumoasa, mai primitoare si mi se pare ca infloreste cu fiecare an care trece. Aici v-am prezentat prima noastra intalnire cu cea mai mare cetate din Romania. Va mai amintiti?


    Multe flori, multi copaci infloriti...


    Cam atat pentru ultima perioada. Sper ca v-a placut postareade azi si nu uitati ca ne "vedem" pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like