NOTD: Spring flowers

vineri, aprilie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca subiectul principal al acestei saptamani a fost primavara, m-am gandit sa continuam in acelasi "ritm" si am decis sa va prezint manichiura pe care am purtat-o in aceasta saptamana.
    Sambata trecuta blogosfera a "inflorit" datorita bloggeritelor pasionate de nail art si mi s-a facut o pofta de de floricele atat de mare incat in momentul in care am renuntat la buline am atacat una dintre placutele Moyou London si m-am apucat de stampilat. Am ales sa aplic floricele pe trei unghiute (nu stiu daca pot sa le mai spun accent) iar pe cele doua care mi-au mai ramas am ales un gradient.
     Ca si baza am folosit oja Essence - editie limitata Twilight - Breaking Dawn - no. 02 peste care am aplicat Golden Rose Carnival - no. 03 pentru gradient, iar pentru model am folosit Rimmel - no. 873.
     Toata afacerea a fost sigilata cu ajutorul renumitului top coat Farmec, top coat care imi place foarte mult deoarece nu intinde modelele, nu face bule si ofera un luciu foarte frumos.
    


    Si gargaritele iubesc glitterul!






    Gata pe ziua de azi!
    Ce parere aveti despre manichiura mea? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like