OOTD: Rebel

marți, aprilie 28, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De fiecare data cand ma gandesc la negru ma gandesc la eleganta si feminitate uitand adesea de latura sa mai "intunecata". Si totusi, uneori imi place sa abordez si tinute all black cu un aer mai dur, rebel.
    Pentru postarea de azi am apelat la un stil pe care nu credeam ca o sa-l abordez vreodata. Nu m-as fi vazut imbracata intr-o tinuta atat de dura dar Marius, pardon...iepurasul, a considerat ca ar fi cazul sa incerc si altceva.
    Cochetam de ceva vreme cu ideea pantalonilor de piele dar nu am avut curajul sa imi comand decat pantaloni scurti considerand ca zona mea de confort nu trebuie depasita. Ei bine, in momentul in care i-am vazut, a fost dragoste la prima vedere si am inceput sa ma gandesc la o multime de combinatii.
    Ideea initiala a fost o combinatie intre piele si o ie dar din cauza conditiilor meteo nefavorabile m-am razgandit, am optat pentru o tinuta all black si zau ca m-am simtit excelent.


    Rebeliune la cote maxime.



    Stiti deja ca jacheta Zara este preferata mea asa ca nu aveam cum sa o las acasa.
     In plus, am observat ca se intelege foarte bine cu noii mei pantaloni, avand detalii asemanatoare.




    La capitolul accesorizare am apelat la mai multe bratari, inclusiv cele doua bratari Soufeel pe care am insirat toate charm-urile pe care le detin.



Am purtat:
Pantaloni - H&M;
Jacheta Zara - via Kurtmann;
Helanca Zara - via Kurtmann - aici;
Ghete - Miniprix;
Bratari - random & Soufeel;
Colier - gift from Alexantza.


    Si.... momentul meu de Katniss Everdeen (in cazul in acre ati urmarit Jocurile foamei stiti despre cine e vorba)!


    Voi ce parere aveti despre tinutele all black?
    Le purtati sau le evitati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like