OOTD: Au naturel

marți, aprilie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Au trecut si sarbatorile... Le-am asteptat cu nerabdare, ne-am pregatit intens iar zilele frumoase au zburat... Ce sa facem? Le asteptam pe urmatoarele, nu?
    Daca pana acum nu ma gandeam la tinuta si la machiajul pe care sa il port de sarbatori, in acest an mi-am propus sa fiu atenta si la aceste detalii si am inceput sa ma pregatesc din timp. La capitolul machiaj ma gandisem la paleta Sleek - Storm, ocombinatie de visiniu cu auriu, un eyeliner discret, putina conturare si  un ruj mai "potolit". Am luat produsele inainte de a-mi finaliza bagajul, mi-am pregatit un neseser in care mi-am pus tot incepand cu sampon uscat si incheind cu placute pentru manichiura (atat de preatita am fost) iar in momentul in care am ajuns acasa (la parinti) si am despachetat am constatat cu stupoare ca gentuta lipsea... Soc, groaza si panica! 
    Dupa cateva clipe in care m-am dat de ceasul mortii am concluzionat ca un moment de respiro pentru tenul meu ar fi binevenit asa ca am decis ca sarbatorile mele sa fie... Au naturel.
    Am fost salvata de vremea frumoasa si am purtat ochelari de soare, astfel incat in momentul in care am iesit din casa nu au fost inregistrate victime.
    Tinuta ar fi trebuit sa fie cea pe care v-o prezint astazi dar avand in vedere faptul ca machiajul a lipsit cu desavarsire, am optat pentru o tinuta cu un aer rock (o pereche de inclataminte fara toc si geaca de piele).


    Am optat pentru  rochia VILA GATLES COLORS care are un aspect lejer pentru ca ... de sarbatori ... uitam de diete si ne permitem cate un mic rasfat asa ca, cu ajutorul unei rochii de acest gen putem sa ne dam "frau liber" fara ca acest lucru sa se observe. Initial optasem pentru marimea M dar era prea lejera pentru mine asa ca i-am facut rapid retur si am ales marimea S de care sunt foarte multumita. Materialul sau este lejer, usor transparent si poate fi purtata atat in aceasta perioada cat si intr-o vara caniculara (care sper sa vina cat mai curand).



    Un sacou cu croi masculin mi s-a parut ca ar da bine in ecuatie, iar pentru nota de feminitate am optat pentru stilettos.



    Ca si accesorii am ales cateva bratari subtiri, iar noua mea bratara Soufeel nu s-a mai simtit singura.



    Am purtat:
    Rochie VILA GATLES COLORS - aici;
    Sacoul - Depot 96 old;
    Pantofi - Mart of China;
    Ochelari de soare - Firmoo;
    Baratari - random & Soufeel.


    Gata pe ziua de azi!
    Acum, sunt foarte curioasa de modul in care ati fi gestionat o situatie similara cu a mea. Ati fi plecat rapid la cumparaturi sau ati fi optat pentru ceva "Au naturel"?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like