OOTD: Dear spring ...

marți, aprilie 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Draga primavara,

    In acest an esti foarte capricioasa si nu inteleg care este motivul. Toata lumea plange dupa tine, te asteapta cu bratele deschise iar tu.... nu te lasi convinsa....
    Sa stii ca noi ne gandim in continuare la tine si profitam de fiecare raza de soare pe care ne-o oferi dar zau ca ne-am dori mai mult.
     Nu-mi vine sa cred ca 1 Mai bate la usa si eu port haine groase si mi-e greu sa renunt la bocanci.
     Cu toate acestea, uneori, pentru cate o sedinta foto, scot de la naftalina tenisii care asteapta nerabdatori sa cutreiere coclauri, gecile primavaratice si rochitele care erau perfecte pentru aceasta perioada.


    Pentru astazi am ales rochia Zara pe care am zarit-o pe Kurtmann si am asteptat sa o "prind" la un pret cat mai bun. Ei bine, sa stiti ca acesta nu s-a lasat prea mult asteptat iar in momentul in care am vazut ca marimea M beneficiaza de reducere de 70% am atacat. A devenit preferata mea de la prima purtare deoarece e comoda si usor de combinat. Am purtat-o atat cu tenisi cat si cu bocanci si abia astept sa o port si cu pantofi cu toc. Primavara, ma auzi?



    Pentru a indulci putin acest outfit am apelat la jacheta Choies care este perfecta pentru acest sezon. 



    O palarie pentru un aer mai diferit si gata! Putem sa iesim!


    Voi ce tinute purtati in aceasta primavara capricioasa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like