Preferatele lunii aprilie

joi, aprilie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca a mai trecut o luna. Fugi aprilie, fuuuuugi!
    Sper ca luna mai sa fie putin mai binevoitoare in primul rand in privinta conditiilor meteo pentru ca luna care se incheie a fost putin cam zgarcita.
    Dar, sa revenim la "oile" noastre. In aceasta luna am facut cateva descoperiri, m-am intors la cateva produse pe care le abandonasem si cu care am reinnoit relatiile si pot sa spun ca sunt multumita.
     Sunteti curioase? Sa nu mai pierdem vremea si sa incepem.


    Chiar daca unele persoane sunt impotriva lotiunii micelare Garnier pentru ten mixt (din cauza prezentei alcoolului) eu am decis sa-i dau o sansa si doresc sa va spun ca sunt foarte multumita de ea. Tenul arata bine si se simte bine. Este blanda, o folosesc si pentru demachierea zonei ochilor si nu am simtit nicio senzatie de usturime chiar daca uneori am aplicat mai mult produs pe discul demachiant.
   Apa de toaleta B.U. My secret e o alta descoperire a acestei luni. Are o aroma placuta, o combinatie deosebita intre floral si dulceag si mi se pare perfecta pentru a fi purtata pe parcursul intregii zile. Persista aproximativ 4 ore, lucru e care sunt multumita. In cazul in care doresc sa ma reimprospatez aplic doua "puf-uri" si am rezolvat problema.
    Daca tot vorbim de secrete... vorbim si de Victoria's Secret. Strawberries & Champagne a fost vedeta acestei luni si v-am povestit cate ceva despre el, aici.
    NIVEA Q10 Plus Serum Pearls a fost folosit intens in aceasta luna, sunt foarte multumita de proprietatile sale iar aspectul sau e de milioane. Vi l-am prezentat aici.


    Missha M Perfect Cover BB Cream a fost produsul care mi-a rasfatat tenul in ultima perioada. Ma inteleg din ce in ce mai bine cu el si ma ingrozeste gandul ca in curand se va termina. V-am povestit cate ceva despre el aici.
    Corectorul Maybelline Fit Me se intelege de minune cu Missha. Daca la inceput nu m-am inteles absolut deloc cu dansul, nu am renuntat. Am cautat combinatia castigatoare si am gasit-o. Il aplic peste BB cream in zilele in care am nevoie de o acoperire mai mare si sunt foarte multumita de efectul sau. Acopera si ilumineaza, fara sa incarce. Nuanta pe care o am este Light si daca aveti tenul deschis la culoare va recomand sa incercati Fair pentru ca am impresia ca majoritatea nemultumirilor mele au avut legatura cu nuanta sa.
    Unghiutele mele au fost cucerite de Jessica, nuanta Loving pe care v-am prezentat-o aici si top coatul 3D Efect de la Farmec de care sunt foarte multumita.


    La capitolul lecturi am una calda si una rece.
    Daca as ramane mi-a placut foarte mult si dupa cum am mai spus si in alte postari, la inceput ma asteptam la o carte trista, cu o actiune lina si plictisitoare, autorul a reusit sa ma tina in suspans pana la sfarsit. Da, chiar mi-a placut!
    O zi din sapte nu a fost genul meu. Mi-am dorit sa va prezint cu entuziasm aceasta carte dar... cred ca am cam imbatranit sau, nu am avut starea potrivita in momentul in care am citit-o. Consider ca e o carte potrivita pentru adolescenti, cu si despre alegerile pe care le fac zi de zi.


    Gata! Aprilie s-a dus si astept cu mult entuziasm luna mai! Sper sa fie o luna frumoasa si plina de noutati, pe toate planurile.
    Voi ce descoperiri ati mai facut? Aveti vreo preferata din lista mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like