Review: Lentile de contact PastelNoodles

joi, aprilie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va povestec cate ceva despre prima mea intalnire cu lentilele de contact sau, conform vorbei din batrani "Cine n-are de lucru isi face" o noua experienta amuzanta.
    Daca prima experienta avuta cu genele false mi s-a parut traumatizanta, aceasta a intrecut-o.
    Imi doream de multa vreme sa incerc si eu o pereche de lentile de contact colorate pentru ca mi se pareau ca iti ofera o schimbare radicala in doi timpi si trei miscari. Vazand pe site-ul celor de la pastelnoodles.com o campanie de testare, am aplicat cu mari sperante. Dupa cateva zile, am primit un mail prin care eram anuntata ca am fost acceptata. Veselie, bucurie, chicoteli. Dar apoi a venit intrebarea: eu ce aleg?
     Pe site am descoperit o multime de modele, nuante, o adevarata nebunie si pana la urma am decis ca vreau o schimbare, dar nu chiar atat de vizibla, astfel incat am ales o nuanta... de.... verde. Genial, nu?
    Am asteptat cu nerabdare coletul care a prelungit suspansul vreo luna si jumatate deoarece nu am primit un numar de urmarire iar uneori, avizele se pierd pe drum asa ca nu stiu pe cine sa invinuiesc pentru aceasta intarziere. Oricum, in cazul in care va intereseaza, coletele ajung la posta vamala.
    Dupa ce am ridicat coletul am ajuns acasa si am inceput sa-i analizez continutul.
    Intr-o cutiuta roz, se afla o "penseta" din plastic si  doua sticlute sigilate care contineau cate o lentila sugubeata.


    Trebuie sa recunosc ca am fost incantata in momentul in care am observat ca sticlutele erau sigilate.



    Am analizat instructiunile de utilizare si am inceput testarea.
    Dupa cateva schimonoseli, doua trei lacrimi si putina drama am reusit sa aplic prima lentila si incercat sa observ diferenta.
    Ei bine, nuanta pe care am ales-o este naturala dar, dupa cum puteti observa o parte din nuanta irisului meu a ramas vizibila. In cazul in caresunteti "purtatoare" de ochi negri sau caprui cred ca acest lucru nu va va bucura. Nu stiu daca acest aspect este general valabil si pentru alte marci de lentile colorate, eu am fost la prima experienta de acest gen si am tinut sa precizez si acest aspect.
    Senzatia pe care am avut-o la inceput, cea de disconfort a disparut rapid in cazul lentilei aplicate in partea dreapta. In partea stanga disconfortul s-a simtit pentru mai mult timp.
    Sunt destul de groase poate din acest motiv sau poate din cauza lipsei de experienta am avut senzatia de "ceva in plus".
    


    In cazul meu diferenta nu este foarte mare dar experienta era cea care mi-a starnit curiozitatea.
    La sfarsit, ma intrebam cum o sa reusesc sa le scot si senzatia de agitatie crestea pe masura ce citeam instrctiunile. Practic solutia salvatoare a fost: capul plecat, apucat lentila, ciupit putin (fooooarte usor) si apoi apucat si scos.
     A fost o exerienta interesanta dar nu pot sa spun ca as repeta-o. Cel putin nu intr-un viitoar apropiat dar, rememorand prima experienta pe care am avut-o cu genele false tind sa cred ca am tras aceleasi concluzii.
   Dupa ce am scos lentilele nu am avut nicio senzatie de usturime, nu am avut nicio problema.
   In cazul in care va tenteaza modelul pe care l-am testat poate fi achizitionat de aici la un pret de 28.53 $.

Acum sunt foarte curioasa daca ati folosit lentile de contact si daca da, cum a fost experienta voastra.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like