Review: NIVEA Q10 Plus Serum Pearls

vineri, aprilie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi, sub lumina reflectoarelor se afla NIVEA Q10 Plus Serum Pearls.


   Mi-am dorit foarte mult sa testez acest produs, iar in momentul in care am aflat ca am fost acceptata in campania organizata de Buzzaar si Nivea recunosc ca m-am bucurat si am asteptat cu nerabdare kit-ul care pe langa serul  NIVEA Q10 Plus Serum Pearls mai continea si o crema NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Day si o crema pentru zona ochilor NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Cream care au intrat rapid in teste.
    Dar, sa revenim la subiectul postarii de azi. 
    Cum sa nu te tenteze dupa ce vezi modul in care este descris?

NIVEA transforma fascinatia perlelor intr-un lux accesibil si lanseaza un serum anti-rid revolutionar: NIVEA Q10 Plus Serum Pearls ce contine perle care se activeaza in momentul dispersiei, oferind tenului tau cea mai activa ingrijire in lupta pentru prevenirea si combaterea ridurilor.
    
   Serul este ascuns intr-o cutiuta din carton pe care putem sa descoperim toate informatiile vis-a-vis de proprietatile sale, ingrediente si mod de utilizare.
    Ambalat intr-o sticluta cilindrica, confectionata dintr-un material plastic rezistent si transparent serumul te imbie sa-l testezi de la prima vedere.
    In interiorul sau putem observa perlute mici, galbene care asteapta sa ne rasfete tenul.



    Sistemul de dozare este pe placul meu, dupa parerea mea pompitele sunt cele mai igienice.



    In momentul in care dozam, serumul obtinut are o nuanta galbuie (logic) si care are o usoara aroma specifica produselor Nivea.



    Consistenta sa este usoara si se absoarbe rapid, fara sa simt niciun filtru gras deranjant.
    L-am folosit de doua ori pe zi, dimineata si seara, atat in varianta "solo" si am fost foarte mutumita de efectele sale cat si cu o crema aplicata si apoi machiaj si nu am simtit nicio senzatie de ten incarcat.
   Dupa cateva zile tenul meu arata mai odihnit, mai proaspat. Recunosc ca in ultima perioada am ignorat capitolul hidratare atat la interior cat si la exterior asa ca m-am bucurat in clipa in care dimineata m-am uitat in oglinda si am observat ca tenul meu arat odihnit.
    In privinta ridurilor nu am obeservat diferente majore dar nici nu ma asteptam la minuni, din fericire nu am probleme majore la acest capitol si sunt foarte multumita de efectele sale de pana acum avand in vedere faptul ca il folosesc de aproape doua saptamani.
    Ingrediente:



    Serumul are o cantitate de 40 ml, o valabilitate de 12 luni de la deschidere iar pretul sau recomandat este de aproximativ 45  lei dar in aceasta perioada puteti sa il gasiti la diverse oferte promotionale.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs revolutionar si sunt foarte multumita de proprietatile sale. Hidrateaza, este usor, non-comedogenic si foarte putin parfumat. Nu pot sa cer mai mult de la el asa ca din partea mea primeste un mare DA.

Voi ati incercat acest produs? Sunteti de acord cu mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like