10 pentru inspiratie... #13

luni, mai 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu o vreme de care nu-mi era prea dor dar, incerc sa-mi pastrez optimismul. Sunt bucuroasa ca macar in weekend ne-am bucurat de vreme frumoasa si am incercat sa profitam cat mai mult de razele soarelui, de toate minunatiile care ne inconjoara.
     Si totusi, sa revenim la subiectul zilei de azi! 
    Stiu ca este una dintre rubricutele voastre preferate asa ca m-am gandit sa va inveselesc cu tinute lejere, colorate, deosebite. 



    Nu stiu daca sunt pe placul tuturor dar acest gen de outfituri m-a cucerit si in ultima perioada zau ca m-as indrepta doar spre tinute confortabile. Astazi va recomand sa renuntam la inaltimea sa -incaltamintea cu toc si la eleganta si sa ne indreptam spre tenisi (si nu numai) si... diversitate!

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
    Cam atat pe ziua de azi.
    Sper ca alegerile mele sa va placa si sa va inspire!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like