10 pentru inspiratie... #14

luni, mai 25, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am trezit dis de dimineata intrebandu-ma cu ce as putea sa ma prezint in fata voastra astazi. Mi-am preparat o cafea "strong" am deschis calculatorul si dupa doua trei click-uri mi-a venit ideea salvatoare.
    In programul acestei zile avem mult alb. De fapt, doar alb. Intotdeauna am asociat vara cu aceasta (non)culoare si m-am gandit sa va prezint o parte din modele care imi plac si pe care le-as purta fara sa stau pe ganduri.


    Purtat intr-un stil romantic sau jucaus, albul atrage intotdeauna atentia. Are acel ceva care ofera inocenta oricarei tinute, o face deosebita.
    In ultima perioada, pe langa rochiile mai elegante din dantela incep sa fiu din ce in ce mai atrasa de stilul boho, care mi se pare unic, special. 
    La capitolul accesorii raman la aceleasi pasiuni cu care am inceput anul: bratari, palarii si ochelari de soare.
    Acestea fiind spuse, sa incepem!

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

    Ce parere aveti despre modelele pe care le-am ales? Nu-i asa ca sunt frumoase?
    Recunosc ca in acest sezon mi-am propus sa port dantela in cat mai multe combinatii si acest lucru se poate observa si din propunerile mele.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like