InstaMania #30

luni, mai 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     E luni, e mai, e timpul pentru un nou episod din InstaMania.
    Nu-mi vine sa cred ca ne apropiem de jumatatea anului. Timpul zboara fara mila, pe cuvant! Oricum, nu-mi pare rau. Sunt pregatita (de ceva vreme...) pentru zile frumoase, insorite, pentru noi aventuri. Dar pana atunci, mai trebuie sa trecem peste o noua perioada cu vreme capricioasa care sper sa fie ultima pentru ca zau ca mi-a ajuns. 
     Trecand peste nemultumirile mele legate de vreme va invit sa vedeti ce-am mai facut in ultima perioada. 


    Chiar daca imi propun sa alerg mai des, de fiecare data intervine ceva mai important si evit gratios cate o sedinta de jogging. Rusinica, rusinica...


    Un weekend cu vreme frumoasa trebuia inaugurat cu un traseu. Am ales din nou Paltinis - Poiana Gaujoara (v-am prezentat aici prima noastra aventura) sperand sa mai gasim branduse. Ei bine, pe langa branduse am gasit si o gramada de zapada...



    Si daca sambata ne-am zgribulit, duminica am optat pentru o plimbare prin Muzeul Astra care de fiecare ne intampina cu bratele deschise.


    Floricele, copaci infloriti, un vis!



   Un magarus prietenos...


    Sibiul e frumos pe ploaie, pe vant dar mai ales in perioadele in care soarele este generos.


    Din pacate n-am scapat nici de ploaie.


    Una dintre pozele mele preferate, ultimul outfit postat pe blog (click aici).


    Daca 1 Mai mucitoresc a fost sarbatorit cu un maraton din Grey's Anatomy, a doua zi a fost dedicata lecturii. Nevazutii este o carte foarte interesanta (pana acum).


    Culorile primaverii si-au facut aparitia. Iubesc lanurile de rapita si abia astept sa ajung si mai aproape...


    Apus... sfarsit de weekend... ce repede a trecut...


    Gata! Sper ca v-a placut postarea de azi si sper ca nu v-am plictisit cu pozele mele cu peisaje, floricele si campii.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like