OOTD: Colors and flowers

miercuri, mai 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E aici! A venit! In sfarsit!
    Primavara cu iz de vara ma binedispune, ma face sa renunt la negru si sa ma indrept spre tinute lejere, cat mai colorate. Pentru astazi am ales o combinatie vesela, care poate fi purtata atat la o plimbare cat si la o iesire cu prietenii, intr-o seara in care temperaturile sunt blande.



    Un maieu simplu, peste care am "aruncat" un kimono lejer. Cel pe care il port astazi este un chilipir de pe Romwe. La inceputul iernii l-am gasit la un pret foarte mic si l-am bagat rapid in cos pe principiul omului gospodar care-si face vara sanie si iarna car. Este foarte simpatic dar materialul sau lasa de dorit. Eu am spus ca din el poate fi confectionat cu succes un cort sau o prelata dar Marius m-a intrecut la capitolul creativitate, spunand ca poate fi folosit la confectionarea unui zmeu sau a unei umbrele. Cred ca v-ati facut o idee. Nu?




    In ultima perioada, cum prind putin timp liber, cum ma echipez cu o pereche de pantaloni sport. De aceasta data am optat pentru o pereche de pantaloni roz, Bershka ADRIANNE PINK. Materialul e usor, comod, iar croiul lor e stramt. Imi plac pentru ca pot fi purtati intr-o multime de combinatii, de la sport la sport-elegant.
    


    Tenisii albi au fost cei pe care i-am ales pentru a-mi usura plimbarea si dusa am fost!
    Pe carari, printre flori si albinute am profitat de o zi frumoasa, purtand o tinuta in care m-am simtit excelent.


    Voi ce tinute purtati in aceasta perioada? Care este stilul care va reprezinta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like