Review: Esenta pentru baie Bomb Cosmetics Vanilla Trifle

marți, mai 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cine nu iubeste baile luuungi, momentele de relaxare in care iti permiti sa lenevesti in cada iar singura grija pe care o ai e sa mai adaugi putina apa fierbinte pentru a putea prelungi clipele de rasfat?
     Eu una raspund prezent de fiecare data cand intra in discutie un rasfat de acest gen. Daca sunt stresata, agitata sau lipsita de "pofta de viata" o baie fierbinte ma aduce pe calea cea buna.
    Si cum ar fi daca, apa fierbinte ar avea o aroma placuta, menita sa relaxeze, sa te destinda? Minunat!
    Cu gandul la o baie fierbinte am zambit in momentul in care am vazut produsele de la Bomb Cosmetics.
    In cazul in care nu stiati, acest brand a aparut in urma cu 14 ani si comercializeaza produse handmade, naturale destinate bailor lungi si relaxante, rasatului corpului si al fetei si dusurilor energizante. S-au dezvoltat incetisor dar cu pasi siguri, hotarati iar acum produsele lor sunt vadute pe tot globul, in mai mult de 45 de tari.
    Produsele au ingrediente atent selectate, ambalaje care nu fac rau planetei iar aspectul lor este mai mult decat apetisant.
    Eu am raspuns prezent in clipa in care am zarit esenta pentru baie Bomb Cosmetics Vanilla Trifle, n-am putut sa-i rezist si am adaugat-o in cos.
     In momentul in care coletul a ajuns in mainile mele am zambit, deoarece aroma de vanilie se simtea chiar inainte de a despacheta mica minune. Dupa ce mi-am facut curaj si am indepartat folia protectoare am zarit-o. Micuta, draguta, te indemna sa o folosesti rapid dar eu...ce-am facut? Am pastrat-o cu grija pentru ca mi-era mila sa o folosesc (cei care ma cunosc vor exclama : Tipic, Diana!) dar...in acest weekend ploios...am atacat-o!



    Dar nu inainte de a o imortaliza. Micuta mea prietena are o forma apetisanta, rotunda cu mici zimti cu varfuri rosiatice. 




    Aroma sa este deosebit de puternica iar vanilia este cea pregnanta.
    Lista ingredientelor nu lipseste, in ciuda faptului ca ambalajul sau este mititel.



    Acum, sa trecem la experienta mea.
    In momentul in care am "lansat-o" efectul efervescent a fost spectaculos. Mi-a placut sa observ cat de furioasa era si apoi m-am strecurat rapid in cada.
    Aroma despre care va vorbeam mai sus nu este ametitoare iar dupa aproximativ cinci minute nu se mai simte aproape deloc. Dupa ce s-a dizolvat in totalitate am simtit o senzatie usor uleioasa pe piele iar dupa ce am iesit din cada am obesrvat ca pielea mea e fina, catifelata si am indraznit sa renunt la crema de corp.
    Ei bine, efectul sau s-a simtit pe perioada intregii zile asa ca, in cazul in care aveati dubii va spun ca pentru 24 de ore puteti de renunta la crema de corp.
    Are 160 grame, o valabilitate de 6 luni si poate fi achizitionata de pe aoro.ro la un pret de 14 lei.

In concluzie, ma bucur ca i-am dat o sansa. Are nota 10 pentru efectul artistic si pentru efectul sau asupra pielii mele. Mi-ar fi placut ca aroma sa sa persiste mai mult dar avand in vedere faptul ca ingredientele sale sunt 100% naturale ma multumesc si cu atat. Primeste un mare DA din partea mea si zau ca as mai incerca si alte arome.

Voi ati incercat produse de acest gen? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like