InstaMania #32

marți, iunie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit! In sfarsit! E vara!
    Recunosc ca inca mi-e greu sa ma obisnuiesc cu ideea, mi se pare ciudat ca pot sa ies afara in tricou fara sa mai am nevoie si de alte cojoace, fara sa mai dardai. Sper ca dupa aceasta perioada cu vreme capricioasa temperaturile sa ramana la nivelul stabilit in weekend-ul care s-a incheiat, pentru a putea sa profitam cat mai mult de sezonul care a inceput.
     Si pentru ca ieri am ales sa va vorbesc despre altceva, astazi avem in program un nou episod din InstaMania. Sper sa fie pe placul vostru.


    Nu puteam sa incep decat cu o poza cu frumosul Sibiu. Imi place sa-i surprind culorile, imi place sa vi-l arat mereu.


    O plimbare prin natura mi-a scos in cale florile de soc.


    Dupa o saptamana, rezultatul final - socata proaspata, rece si aromata.


    Saptamana trecuta am avut pofta de joaca cu nuante colorate iar vinerea imbulinata a fost foarte vesela. in cazul in care nu ati vazut-o click aici.


     Si daca e mini-vacanta, hoinareala e pe primul loc.


    Lacul Sfanta Ana ne astepta cu bratele deschise.


    Apa avea o temperatura atat de placuta... N-am rezistat si ne-am jucat putin.


    Trebuia sa profitam si de verdeata, nu-i asa?


    La intoarcere am facut un mic popas in Fagaras pentru a admira un apus de poveste.


    Liber la inghetataaaa! S-a deschis sezonul iar eu am profitat de aroma delicoasa de fistic.



    Nu stiu daca am declarat public dar... pozele cu masinute surprinse pe dealuri in lumina apusului sunt printre preferatele mele. Cum prindem un apus, cum atac aparatul si incep avalansa de poze. De aceasta data rezultatul mi-a placut foarte mult si am decis sa vi-l arat si voua.


    Pe scurt, acestea au fost "aventurile" din ultimele doua saptamani. Vreau ca lunile care vor urma sa fie mai pline, sa ne oboseasca si sa ne aduca numai satisfactii!
    In cazul in care va doriti sa fiti la curent cu toate noutatile pe care le postez, va invit si pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o vara de vis!

You Might Also Like