InstaMania #34

luni, iunie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iunie se apropie de sfarsit iar eu cu un nou episod din InstaMania am venit. Ultimele doua saptamanai nu au fost prea... "palpitante", din cauza vremii. Majoritatea activitatilor s-au mutat la cabana Plapumioara dar, am incercat sa profit si de zilele in care soarele ne-a onorat cu prezenta si sper ca postarea de astazi sa va placa.
    Nu va mai retin cu detalii suplimentare, despre trecerea timpului sau despre conditiile meteo... Sa-i dam drumul!


    Trebuia sa incep postarea cu un mic coltisor din Sibiu. De aceasta data coltisorul este verde!


    Am reusit sa alergam o singura data dar speram ca in peioada imediat urmatoare sa ne revansam. De aceasta data pot sa dau vina pe vreme, nu pe faptul ca suntem mai... comozi.


    Jamila m-a tentat cu o reteta pe care trebuia sa o incerc. Rezultatul mai jos, reteta aici.


    Un nou proiect marca - Made with love. Mama mea a ales modelul iar bunica mea inceput munca. Abia astept sa fie gata!


    Ziua Internationala a iei mi-a adus aminte de una dintre pozele mele preferate. Ia a fost purtata cu multa mandrie si de aceasta data.


    In ultima perioada am inlocuit limonada cu ceai...


    Lacul Sfanta Ana e o bijuterie si v-am povestit despre el in ultima postare Poftiti la... aici. Voi l-ati vizitat?

    Si ce daca vremea este mai mohorata? Ne relaxam cu o carte buna si un desert delicios. Nu-i asa?


    Romania cea frumoasa!


    Saptamana trecuta bunica mea ma anunta cu mandrie ca mai are doua ii pentru mine: una traditionala si una cu... fluturasi. M-am bucurat enorm si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa pun gheruta pe ele.
    Ambele sunt minunate, au o varsta remarcabila iar povestea iei cu "fluturasi" m-a amuzat deoarece fluturasii sunt de fapt ...paiete. Nu-mi vine sa cred ca in urma cu 100 de ani exista asa ceva!
    Sora strabunicului meu, nascuta in 1898 este cea care a creat-o. Inca nu-mi vine sa cred! Mi se pare un obiect vestimentar de colectie!
   Pentru mine asta inseamna adevarata bogatie! Cu asta ma mandresc, asta imi face inima "sa creasca"!


    Am mancat visinele de la sursa! 


    Cand Deena m-a anuntat ca in Carrefour au aparut sortimente noi de Oreo m-am bucurat ca un copil. Eu am ales varianta cu unt de arahide si v-o recomand cu drag. Este delicioasa!


    Gata pe ziua de azi. Sper ca v-a placut si episodul de astazi si nu uitati: ne vedem pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptmana ca-n filme!

You Might Also Like