NOTD: Flashy neons

marți, iunie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca temperaturile nu mai sunt la fel de ridicate ca la inceputul lunii, eu va propun o manichiura in nuante "turbate" menita sa convinga soarele ca acum este momentul sau de glorie. 
    Am asteptat cu nerabdare vara cu-ale sale temperaturi ridicate si dupa ce a venit, am inceput sa ma plang din cauza lor. Tipic feminin!
    Vara, daca ma auzi, iti promit ca n-o sa mai obiectez! Intoarce-te! Te rooog!
    Pentru manichiura de astazi am apelat din nou la ojele Laura Clauvi si m-am gandit sa le combin pentru a obtine un rezultat care sa atraga atentia. M-am jucat cu Laura Clauvi Flashy Pink iar pentru unghiile accent am apelat la Laura Clauvi Flashy Yellow peste care am adaugat niste floricere aplicate cu ajutorul placutelor MoYou London.
    Rezultatul? Priviti mai jos!






    Trebuie sa mentionez ca, spre deosebire de Flashy Pink, despre care v-am povestit aici, Flashy Yellow este mai incapatanat. Nuanta sa este intensa dar translucida asa ca am fost nevoita sa aplic trei straturi pentru a obtine un rezultat care sa ma multumeasca. Data viitoare voi incerca sa il aplic peste o baza alba si sper sa obtin succese notabile. Voi reveni cu un update.
    Altfel nu am nimic de obiectat la adresa sa. Aceeasi rezistenta care m-a cucerit, aceeasi cantitate generoasa de 11 ml si aproximativ acelasi pret - 12.9 lei.


   Ce parere aveti dspre manichiura mea? Va reusi sa convinga vara sa ne viziteze din nou?
   Voi ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like