NOTD: Flashy pink & flowers (Tutorial: water decals & Laura Clauvi review)

vineri, iunie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri si... am sarit peste imbulinare! Va rog sa nu va suparati pe mine, promit ca o sa-mi revansa.
    Motivul pentru care astazi va voi prezenta un alt articol este... calitatea ojei Laura Clauvi. 
    La ultima manichiura la care am folosit water decals, Deea D. m-a rugat sa pregatesc o postare in care sa va prezint pas cu pas modul in care puteti obtine intr-un timp record o manichiura care sa atraga priviri admirative.
    Zis si facut, am ales o nuanta intensa, de vara, am pregatit manichiura si tutorialul si zau ca nu m-a lasat inima sa o sterg daca oja nu sarise. O sa ma intelegeti cand veti vedea cat de simpatic arata floricelele mele.


    Ce ziceti? Ma iertati?
     Acum, ca tot vorbeam despre tutorial... sa-i dam drumul!
    Aveti nevoie de:
- Oja a carei nuanta doriti sa o folositi ca baza. Eu am folosit Laura Clauvi - Flashy Pink, un roz neon care se lasa foarte greu surprins la adevarata sa frumusete;
- Water decals - cele pe care le-am folosit sunt de pe Born Pretty Store si sunt foarte multumita de calitatea lor;
- Putina apa (eu folosesc apa de la robinet pe care o pun in capacul unui deodorant);
- O penseta;
- Top coat - eu am folosit top coatul 3D Efect de la Farmec.


    Aplic oja pe care am ales-o ca baza si astept ca aceasta sa se usuce. In cazul in care sunteti nerabdatoare sau aveti o oja care nu se usuca prea repede nu va faceti probleme. Puteti sa incepeti si daca aceasta nu s-a uscat in totalitate. Eu o testez pe buze (ce ciudat suna), adica ating usor suprafata unghiei cu buzele si imi dau seama daca pot sa trec la pasul urmator. 
    De fiecare data incep cu alegerea modelelor pe care vreau sa le aplic.
    Dupa ca am trecut de acest pas, decupez fiecare model si indepartez folia protectoare (fiecare set de water decals este protejat de o folie dintru celofan subtire).


    Cu o penseta prind marginea cartonului pe care este fixat modelul si il "scufund" in apa pentru 20-30 secunde.


    Puteti sa va dati seama daca modelul este pregatit daca in momentul in care il scoateti din apa se poate manevra usor. 
   

    Eu incerc sa vad daca il pot misca cu degetele, iar dupa ce reusesc sa il indepartez de pe carton il prind din nou cu penseta.


    Dupa care, cu grija, il aplic.
    Acesta este pasul la care trebuie sa fiti atente deoarece daca ati aplicat modelul si nu sunteti multumite de pozitionare va va fi destul de greu (spre imposibil) sa il dezlipiti si sa il pozitionati din nou.


    Dupa ce l-am asezat si sunt multumita de rezultat apas cu grija modelul si astept ca acesta sa se usuce (in 30 de secunde e pregatit). De obicei, aplic toate modele pe toate unghiile iar in acest mod timpul "mort" este eliminat din ecuatie si pot sa trec la pasul urmator. 


    Aplic top coat, astept sa se usuce si gata! 
    

    Am obtinut o manichiura frumoasa in timp record!



     Ah, era sa uit! Nu-i asa ca va promisesem si cateva cuvinte despre noua mea preferata?
    Ei bine, nuanta Flasy Pink de la Laura Clauvi m-a cucerit de la prima vedere. Imi doream foarte mult niste nuante neon pentru ca mi-am propus ca in aceasta vara sa le port cat mai des iar rozul "turbat" nu se regasea in micul meu depozit.
    In momentul in care am primit-o am zambit si mi-am spus ca ea va fi cea alaturi de care imi voi petrece a doua saptamana de vara.
    Am observat ca este intensa si aplicarea se face fara nicio problema. Are un finish lucios iar eu aplicat doua straturi doar din obsinuinta deoarece nuanta sa era intensa si uniforma de la primul strat.
    Citindu-i descrierea - asigura o acoperire 100% si rezistenta in timp, ma asteptam la ceva de calitate dar va spun sincer ca la capitolul rezistenta m-a suprins in cel mai placut mod.
    Dupa 5 zile (cu activitatile casnice aferente), manichiura mea arata in felul urmator:


    Eu sunt foarte multumita de ea si in cazul in care va tenteaza, poate fi achizitionata de aici la un pret de 12.90 lei pentru o cantitate de 11 ml.

Cam atat pe ziua de azi. Sunt curioasa daca v-a placut manichiura mea si daca ati purta-o.

Kiss Kiss Dee

   

You Might Also Like