Vinerea imbulinata #60

vineri, iunie 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Whoop! Whoop! Am ajuns la episodul 60 si ca de fiecare data cand ajung la o cifra "rotunda" ma bucur enorm!
    Ador bulinele si uneori ma intreb de unde imi vin ideile. Uneori abordez modele simple, alteori ma avant si aleg ceva mai complicat, dar intotdeauna sunt multumita de rezultat! Imi plac, imi plac, imi plac si ma bucur ca si voi sunteti de acord cu mine!
    Pentru episodul de astazi, am ales sa aplic bulinute ordonate pe diagonala. Nu e prima data cand abordez un model de acest gen dar, mi-am dorit o manichiura cuminte cu cateva accente varatice si asta am obtinut.
    Sper ca nu v-am dezamagit si sper sa va placa!






    Deci? Ce parere aveti?
   Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.
   Daca va doriti sa ma ajutati cu idei sau v-ar placea sa recreez o manichiura care v-a atras atentia...va astept la sectiunea de comentarii!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like