10 pentru inspiratie... #18

luni, iulie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua postare inspirationala is face simtita prezenta intr-o zi de luni, zi in care nici iarba nu creste. Cu mobilizarea e mai greu dar, nu e imposibil.
    M-am tot gandit la propunerile pe care urmeaza sa vi le fac si ideea salvatoare a venit in momentul in care aruncam o privire in sifonier. Ce-ar fi daca le-as propune niste dungi? Adjudecat!


    Colorate sau alb-negru, verticale sau orizontale, dungile-s printre preferatele mele. Consider ca, purtate corespunzator, avantajeaza pe toata lumea asa ca, va invit sa vedeti propunerile mele.

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
    Ce parere aveti despre propunerile mele?
    Eu stiu ce voi purta astazi. Voi, acceptati provocarea de a purta cateva dungute?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like