InstaMania #36

luni, iulie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incep saptamana cu un nou episod din InstaMania. De ce atat de repede? Pentru ca presimt ca voi avea parte de o saptamana aglomerata, weekend-ul va fi si mai iar timpul pentru poze/postari de acest gen va fi limitat. Stiu ca va plac, asa ca nu mi-am permis sa fac o pauza prea mare asa ca astazi veti putea sa va delectati cu noi aventuri.
    Sper ca o sa va placa!


    Portia de sanatate! Mi-am propus sa profit cat mai mult de fructele de sezon iar ciresele sunt in continuare printre preferatele mele.


    Gelatelli - Master of taste din nou in Lidl? La atac! Iubesc acest sortiment de inghetata si m-am bucurat enorm in momentul in care l-am vazut in magazin. E de incercat! Pe cuvant!


    Flormar - Light summer pe unghiutele mele. In ultima perioada ma indrept si spre nuante de acest gen si imi plac la nebunie! 


    O plimbare cu rolele in arsita verii te poate racori instant. Imi place sa profit de vremea frumoasa si daca nu ma prea pricep (adica, deloc) sa merg cu bicicleta, imi lucrez muschii picioarelor. Nu ma plang, imi place prea mult acest "sport".


    Un curcubeu pe cerul gurii - Oreo white choc. Deena ma rasfata mereu cu acest sortiment care este foarte greu de gasit iar eu fac tumbe in timp ce-l savurez.


    Sambata dis-de-dimineata, am plecat intr-o mini excursie alaturi de Deena si familia (nu stiu cum s-au aliniat planetele si ne-am intalnit si mai avem si pasiuni comune, dar ma bucur ca acest lucru s-a intamplat) la Balea - cascada si lac.
    Romania magica, cu insotitori de aceasta data!


    Un shoefie de grup pe zapada! #decathlonmania


    Am privit cerul si am admirat spectacolul oferit de zborul cu parapanta al unor curajosi.


    Duminica a fost o zi dedicata relaxarii. Am avut noroc de un cer cam si temperaturi decente. Yay!


    Relaxare si iar relaxare!


    Chef Marius a gatit pentru mine si nu am avut nimic de obiectat. Yummy!


    O portie de pepene rosu este indicata in aceasta perioada.


    Gata pe ziua de azi! Sper ca v-a placut si acest episod si nu uitati: daca doriti sa fiti la curent cu toate aventurile, ma gasitit pe Instagram - eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like