It's my birthday and I'll blog if I want to

joi, iulie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

Sursa

    M-am trezit dis de dimineata pentru a compune postarea in care ma laud ca am mai imbatranit inca un anisor.
    Mi se pare ciudat deoarece zau ca nu simt ca am peste 30 de ani. Am ramas pe la 28 si mi se pare ciudat cand cineva ma intreaba ce varsta am. Pai... stai sa calculez...2015-1984...aaa nu-s chiar 28! Dar stiti cum se spune: Ai varsta pe care o simti iar eu, zau ca nu simt ca am mai mult.
    Oricum, analizand situatia, constat ca sunt mult mai activa fata de anii trecuti, ma simt mai plina de viata (chiar daca mi se intampla uneori sa simt ca am mai ruginit) si ca incerc sa profit de tot ceea ce mi se ofera. Da, uneori sunt lenesa, si mi-e greu sa ma mobilizez dar si cand o fac... feriti-va din calea mea.
     Anul acesta a fost pe cat de frumos, pe-atat de plin de provocari. Am luptat cu mine, am incercat sa imi mentin optimismul, sa zambesc chiar daca uneori imi venea sa ma urc pe pereti si... cel mai important, am invatat sa-mi depasesc zona de confort.
    Ce e zona de confort? Stiti, locul acela cald pe care ti-e groaza sa-l parasesti, de frica lucrurilor noi care te asteapta pe drum. Ei bine, in acest an am spus ca pot sa schimb ceva la mine si am incercat sa lucrez mai mult cu mine (procesul continua si in zile noastre...). Oricum, primul pas e cel mai greu, apoi, totul vine de la sine.
    Incerc sa fiu mai egoista, sa ma pun pe locuri fruntase (nu cred ca voi reusi vreodata sa ma pun pe locul 1, dar aspir spre 1.5) dar si acest proces e destul de anevoios. Nu renunt, sunt convinsa ca voi reusi.
    Odata cu trecerea anilor am invatat sa-mi apreciez "radacinile" si sa vad adevarata valoare a tarii noastre. In acest an, mai mult ca oricand sunt mandra ca sunt romanca!


    Imi iubesc patria si incerc sa o explorez cat mai mult posibil, sa profit de fiecare coltisor al sau. Romania este magica, oameni buni!
    Dupa cum ati putut observa, anul acesta nu am publicat niciun wishlist. Initial ma gandisem sa postez si eu ceva, acolo, dar am constatat la o analiza in detaliu ca am tot ce imi doresc: sanatate, o familie frumoasa, un Marius care are grija de mine si ma sustine neconditionat, prieteni putini si buni iar de bunuri materiale, zau ca nu duc lipsa. Stiu, intotdeauna e loc si de mai bine dar analizand situatia incerc sa ma multumesc cu ceea ce am, sa fiu recunoscatoare pentru ceea ce mi se ofera.
     Cam atat pe ziua de azi. Doar ganduri haotice ale unei Diane care a mai imbatranit un anisor. Dar stati! Inca n-am imbatranit! Tehnic, ora 12:00 este ora la care le-am facut cu ochiul medicilor si am chitatit melodios.
    Va las, vreau sa profit de ultimele ore ale varstei de 30 de anisori.

Kiss Kiss Dee


    


You Might Also Like