OOTD: Un zambet, o floare, o raza de soare

miercuri, iulie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca din titlul pe care l-am ales, v-ati dat seama care este subiectul principal al acestei postari.
    Ieri soarele n-a fost prea generos si m-am gandit la tinute care sa ma inveseleasca. Mi-am pus intrebarea: Daca vremea este mohorata cum combatem meteosensibilitatea? Raspunsul a venit intr-o clipa: Cu cat mai multe flooori.
      N-aveam dispozitie de fustite/rochite, afara stropii de ploaie binecuvantau alene pamantul asa ca am luat una bucata pereche de pantaloni inflorati Zara (acum beneficiaza de o reducere de 50 %) si am constatat ca "nu e Necuratul atat de negru...". Am zambit si am devenit mai optimista. 
    Daca nu port sandale fara toc, cu siguranta apelez la o pereche de balerini iar pentru aceasta tinuta, decizia nu a fost grea absolut deloc.
    Un maieu simpatic, o jacheta de blugi - pentru ca look-ul sa nu fie chiar atat de serios si am fost gata de plecare.



    Pantalonii au un croi conic iar modelul mi se pare deosebit. I-am tot vanat pana in momentul in care nu am mai rezistat in fata lor si i-am bagat repejor in cos. Acum au un pret mult mai atractiv dar n-am ce face, daca n-am rabdare, macar ma bucur de o perche de pantaloni perfecti pentru zilele racoroase de vara.
    Combinatia dintre bumbac (97%) si elastan mi se pare castigatoare, deoarece sunt foarte comozi. Nu se sifoneaza, nu mi-au creat niciun disconfort.



   Maieul mi-a fost drag din momentul in care l-am vazut pe site dar in cazul sau am asteptat reducerile si ma pot mandri cu un pret de doar 20 lei. Este elegant, usor, deosebit.



    Noua mea bratara norocoasa a fost singurul accesoriu la care am apelat pentru a nu incarca prea mult tinuta-mi inflorata.Despre povestea care se ascunde in spatele sau v-am povestit aici si ma bucur ca v-a placut.





    Am purtat:
    Pantaloni Zara WENDY GREY - aici;
    Maieu Zara - via. Kurtmann;
    Jacheta de blugi - old;
    Balerini - H&M (old);
    Bratara - Soufeel.


    Sa va mai spun ca in momentul in care am iesit la sedinta foto am reusit sa convingem si soarele sa isi faca aparitia? Parol!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like